Gå til innhold

Redneck's Grønne skjønnhet

Ranger emnet


Redneck

Anbefalte innlegg

Vel, jeg har vel egentlig aldri hatt no kjøretøy som har hatt toppfart på over 120, og det er av den grunn at jeg har likt meg best i terrenget. Så da jeg så denne så tenkte jeg at forandring fryder som folk sier. Og så det er sagt så har jeg liten/null kunnskap om styling og tunning alt detta som har med gatebiler å gjøre. Så jeg er glad for all hjelp/informasjon og innspill som folk har.

 

Tja, hva skal jeg si om bilen?

Vel, det er en 1990 model Crx EE8 vtec som er letter styla.

Bilen har:

blitt bredda foran og bak

forlenga panser med scoop

Lambo dører

Front- og bakfanger(av ukjent merke for meg, noe alt er innenfor dette temaet)

sideskjørt

M3 speil

9",16" brock felger foran med 215/40 dekk

10",17" brock felger bak med 245/35 dekk

Senka ca 80mm

 

Innvendig er den hvit og svart med:

Den er en 5" skjerm og dvd spiller

Canton stereo med 2 10" basser og 6" mellomtone og 1.25" diskanter

4punkts seler

Racing stoler

Har digitalt speedometer, shiftlight og noe ektra som skal monters så fort som mulig

 

Motor:

94 modell Vtec

chipa

196hk(Ifølge tidligere eier)

Lystgass anlegg som er godt for 70hk

Bryter til Vtec'en så det slår inn på 4000rpm

KN filter(SKAL byttes)Noen ideer til andre merker som er bra?

 

R0010393.jpg

R0010394.jpg

R0010395.jpg

R0010396.jpg

R0010397.jpg

R0010398.jpg

R0010399.jpg

R0010400.jpg

R0010401.jpg

R0010403.jpg

R0010404.jpg

R0010405.jpg

 

Skal bruke den som den er nå fram til veiene blir salta. Da ryker den rett inn i garasjen for oppusing. Det jeg har planer om å gjøre er

pussa den ned å lakkert den på ny og nye dekaler.

pusses opp innvendig.

Planer om ny stereo hvis jeg blir sponsa.

Nye felger

 

 

Bilen er tilsalgs som han står for 90 000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting kan man ihvertfall konstatere, og det er jo det at du som har likt deg best i terrenget nå er så langt unna terrengkjøring som overhodet mulig. stilig kjerre da. importert fra usa el? veldig fast and delirious-look.

 

ps! tviler sterkt på at trådnavnet ditt blir godkjent av moderatorne..

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting kan man ihvertfall konstatere, og det er jo det at du som har likt deg best i terrenget nå er så langt unna terrengkjøring som overhodet mulig. stilig kjerre da. importert fra usa el? veldig fast and delirious-look.

 

ps! tviler sterkt på at trådnavnet ditt blir godkjent av moderatorne..

 

Den er ikke hente fra usa nei... Var på tur nede i tyskland i sommer å så denne til salgs og da tenkte jeg Hvorfor ikke.. Snakka med eier og etter en dag med venting på tuv stasjonen så var jeg på vei hjem i ny bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser artig ut, tips, k&n hvorfor bytte? det er livstidsgaranti på dem? Bare vaske med bra rensemiddel, eks sparco eller k&n sitt eget rensemiddel. Og få tak i litt lakk og lakker på en stripe på toppen av blinklysene dine forann så du får en hel linje med panseret. Lykke til :)

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyyyyyflate for ett interiør! Peneste jeg har sett i en CRX

 

CRX er fine go-carter, tror du kommer til å elske denne. Personlig passer ikke lyktene, lakken og fangerene min smak, men gjennomført var dette!

Det eneste jeg vil sette fingeren på er kanten på badlooken som ikke tar seg helt bra ut.

 

Hvilken lakk vurderer du? Denne hadde blitt smekker i svart (Personlig mening!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser artig ut, tips, k&n hvorfor bytte? det er livstidsgaranti på dem? Bare vaske med bra rensemiddel, eks sparco eller k&n sitt eget rensemiddel. Og få tak i litt lakk og lakker på en stripe på toppen av blinklysene dine forann så du får en hel linje med panseret. Lykke til :)

 

har hatt noen dårligeerfaringer med kn.. Har kikka litt på green kit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en gjennomført bil!! Stylingen er ikke helt min smak. Men interiøret ditt var utrolig pent!!

 

Hehe! ''lettere stylet''

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår