MSpeed Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Hei har en golf 2 fanger som jeg skal begynne å gjøre klar til lakk. halve delen av fangeren er lakkert og den andre halvdelen er ulakkert og har en ujevn overflate. Hvordan skal jeg gå frem for å få den helt fin? hele fangeren skal lakkeres også den ujevne delen. gjerne kom med tips om hvor jeg kan kjøpe det jeg trenger for å fikse dette. På forhånd takk Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 grov slip å legg på polystersparkel ...... mage tynne lag viktig åstede for ett tykt Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Du må kansje forvarme støtfangeren først, men sjekk det utifra lakkprodusentens prosedyre for bearbeiding av ubehandlet plast, rense den delen av fangeren som ikke er grunnet fra fabrikken etter lakkprodusentens prosedyre, slip, vask med lakk produsentens anbefaling av dertil egnet produkt i deres sortiment, sjekk om du må påføre plastprimer og eventuellt påfør den anbefalte grunning, gi den den foreskrevne flash off time og gå videre med en High Solid slipe fyller, tørk fylleren og slip/prep overflaten for påføring av forlakk eller topplakk hvis det er det du skal bruke Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg