Gå til innhold

trenger hjelp...pioneer avh-p6400cd

Ranger emnet

Finni84

Anbefalte innlegg

Har fått tak i en brukt pioneerspiller som det viste seg å være problemer med, selgeren får jeg ikke tak i. Den funker greit, utenom lyden. Kablene til lyden er kuttet. Så vet dere hvor mye en ny kabel koster og hvordan jeg evt kan koble til denne med å sette i en ekstern forsterker?

Vet ikke helt hvordan jeg skal få koblet en ekstern forsterker til de høytalerene jeg har i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Du har tilnærmet null peiling med andre ord? Enkelt og greit. Få tak i en forsterker. koble kablene fra høyttalerene på forsterkeren. koble forsterkeren til spilleren og strøm. go go go!

ikke skriv så spydige kommentarer da.. du begynnte også ett sted vettu... dette forumet er for å hjelpe andre og ikke diskriminere andre...

Vw passelat 1,8 1999 mod

Kenwood, Pioneer, Focal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Du har tilnærmet null peiling med andre ord? Enkelt og greit. Få tak i en forsterker. koble kablene fra høyttalerene på forsterkeren. koble forsterkeren til spilleren og strøm. go go go!

du trur du he peiling , men gjer han slik vil det nåkk ikkje vare lenge før forsterkarne tek kveld, En forsterkar skal ha lavt signal inn, tar han kabelen frå høyttalarene til forstekrar får forsterkaren høgtsignal, å då går den nåkk når du skrur opp.

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye peil. nei....så takker for hjelp :)

skal ha ha forsterkar eller ikkje?

skal du ikkje ha forsterkar, so må du finne ut kva slags ledningar som kjem ut frå cd spelaren er til høgtalar, står i instruksjonen som fyller med , vist det fylte med, so skal dei koblast sammen med dei som kjem frå høgtalarane,

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider