Gå til innhold

Digitalt Kamera?

Ranger emnet

Gjest Jostein

Anbefalte innlegg

Gjest Jostein

helt greit det der hva kosta det,oops du skrev det ja hehe så det ikke før nå..Ja det blir litt vel mye peng,skal bare ha et billig et jeg.Tar egentlig ikke noe særlig med bilder..Fant bare ut at det hadde vært jævla greit å ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Jostein

helt greit det der hva kosta det,oops du skrev det ja hehe så det ikke før nå..Ja det blir litt vel mye peng,skal bare ha et billig et jeg.Tar egentlig ikke noe særlig med bilder..Fant bare ut at det hadde vært jævla greit å ha..

Du kommer til å ta MASSE bilder når du først får deg det det er jeg sikker på...

Dessuten tjener du det jo inn igjen på alle de dårlige bildene du slipper å fremkalle og betale for...

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein
Originally posted by Lethal

Du kommer til å ta MASSE bilder når du først får deg det det er jeg sikker på...

Dessuten tjener du det jo inn igjen på alle de dårlige bildene du slipper å fremkalle og betale for...

Ja det er jeg sikker på,fattern kjøpte et sånt pitte lite i plastikk veide sikkert 10g,veide mindre en en pakke fyrstikker..Håpløs kvalitet på bildene..Men gøy var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullit

Kjøpte meg nylig digitalkamera jeg og. Gikk for Sony sitt Cybershot DCU20. Kameraet er mikroskopisk og tar 2,0 megapixel, genialt for meg da jeg kan dra det med meg overalt uten å merke stort til det.

Bildet her er 794x595 prisen er rundt 3 laken for dette, kanskje litt mer enn hva du var ute etter, men når det er så lite kan det jo faktisk hende en tar med seg kameraet isteden for å la det ligge hjemme...

Et helt rått lite kamera som jeg var såååå nært til å kjøpe, istedet ble det Sony DSC-P8 3MP 3X Zoom og så mye video som det går på kortet av gangen (640x480 15fps), de aller fleste begrenser mellom 90 og 180 sekunder av gangen.

Et annet alternativ fra Sony var et 5MP til samme pris, men uten Info Lithium oppladbart batteri og med plastkasse. Følte at 3MP burde holde, og et godt batteri er veeeldig nyttig.

DSC00355_Ano.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein

god kvalitet,skal ikke nevne det ekle som var på bildet fyysj..

Hvor mangen bilder er det plass til sånn ca på et kamera til 1000lakser?(det varierer jo,kan jeg tenke meg)båre sånn ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider