245tic Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Lurte på hvordan det er å montere El vinduer fra scorpio og over til min sierra? Har en 92 scorpio som en kamerat av meg skal ha, men jeg kunne få alt av interiør så da vill jeg gjerne sjekke hvordan det er å bytte over EL vinduene Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 tenkte du og bytte over vinduene så blir dem ganske sikkert for store? mn og ta vindus motorn og mekke noe selv kan vel gå!:thumb Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZirZ Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Det beste er å få tak i noen fra en sierra med el vinduer.. men litt arbeid med det eletriske. =) Siter BMW 523 E39 97mod Ford Sierra 3dørs 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg