hamansen Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 tenkte jeg skulle lage en liten tråd om golfen min nå..(bedre sent enn senere) =) Kjøpte bilen i oktober 2005, da var den allerede senket litt, 17" Momo GTR felger sto på, panserforlenger i plast, chip og filter fra TS-RACING var montert, og annet småsnacks som chromegrill, chromma speilkapper, chromma antenne og chromelist bak på fangeren..og etter min mening; noen fæææle lykter bak...så slik ut da jeg hentet den.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Det første jeg gjorde, var å få lagt film på rutene, å montere linsespredere bak nettingen i fangeren..og her var det kommet vinterdekk på momo felgene.. hadde noen kroner på konto etter salget av den forrige bilen, så rs4 fanger, leppe bak, og mørke angel-eyes ble bestil fra maxam-tuning.. original takvinge ble det også investert i..fant meg noen pene 18" AEZ felger med dekk som jeg kjøpte brukt, og dermed ble momo felgene degradert til vintefelger..=) de fææle lexus lyktene ble sotet i desperat forsøk på å få de pene, og jeg syntes det ble et bra resultat.. her er et bilde fra i begynnelsen av april, med 18" før bilen ble lakkert.. i midten av april var bilen klar til lakking, lakka den i sort tettfarge med bittelitt grove metallic flak i..stylingen ble montert, og da jeg en sen fredagskveld var ferdig å montere var jeg en overlykkelig golf eier, syntes bilen ble akkurat slik jeg ville ha den..:hailvw Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 råfeit golf, går vel ganske bra også hehe ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 takker for det=) joda, den går greit nok=) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 takker for det=) joda, den går greit nok=) 200hk et sted med chip? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 200hk et sted med chip? mellom 195-205hk med chip og filter.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Polering pågår =) å ja, motorvask trengs ;-) Fikk beskjed om at xenon kitet til nærlysene er kommet idag, så i ettermiddag skal jeg ned på jobb og montere =) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Du var ikke i garden `99- `00 ? Mener å huske en Hamansen fra Sortland fra rekrutten Evjenmoen i alle fall... Fin bil du har der forresten :thumb Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Takk for det =) Var nok litt for ung for militæret i `99-`00 ;-) Men det er nok broren min du tenker på!=) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 nice mann Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 nå er xenon montert..=) vises egentlig dårlig på bildet, men det ble et bra resultat:thumb (Panser og fanger er klargjort til lakking imorgen) Har avtalt med TOP GUN at jeg skal kjøpe catkiller`n han hadde liggende, så den er forhåpentligvis lakket og montert til sommertreffet på ACR =) Bilder kommer så snart den er montert..! Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 var å kjøpte meg turbotrykksmåler idag, og monterte den.. grublet lenge på hvor jeg skulle plassere den..endte opp med dette.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 da får du samme leppe som meg da=)det forresten ingen cat killer da men..er en leppe..forskjell på det vettu=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 da får du samme leppe som meg da=)det forresten ingen cat killer da men..er en leppe..forskjell på det vettu=) Catkiller og leppe går for det samme det.. Catkiller under fanger'n, leppe under fanger'n.. Call it what you want to! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Monterte leppa i går kveld..skal få knipset et par bilder idag eller imorgen..=) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg