Gå til innhold

Min Golf IV GTI

Ranger emnet


hamansen

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle lage en liten tråd om golfen min nå..(bedre sent enn senere) =)

 

Kjøpte bilen i oktober 2005, da var den allerede senket litt, 17" Momo GTR felger sto på, panserforlenger i plast, chip og filter fra TS-RACING var montert, og annet småsnacks som chromegrill, chromma speilkapper, chromma antenne og chromelist bak på fangeren..og etter min mening; noen fæææle lykter bak...så slik ut da jeg hentet den..P8210251.jpg

P8210270.jpg

___________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det første jeg gjorde, var å få lagt film på rutene, å montere linsespredere bak nettingen i fangeren..og her var det kommet vinterdekk på momo felgene..

ditalkamera016.jpg

hadde noen kroner på konto etter salget av den forrige bilen, så rs4 fanger, leppe bak, og mørke angel-eyes ble bestil fra maxam-tuning.. original takvinge ble det også investert i..fant meg noen pene 18" AEZ felger med dekk som jeg kjøpte brukt, og dermed ble momo felgene degradert til vintefelger..=) de fææle lexus lyktene ble sotet i desperat forsøk på å få de pene, og jeg syntes det ble et bra resultat.. her er et bilde fra i begynnelsen av april, med 18" før bilen ble lakkert..

pskebilde.jpg

 

i midten av april var bilen klar til lakking, lakka den i sort tettfarge med bittelitt grove metallic flak i..stylingen ble montert, og da jeg en sen fredagskveld var ferdig å montere var jeg en overlykkelig golf eier, syntes bilen ble akkurat slik jeg ville ha den..:hailvw

 

gti.png

 

 

 

sommertreff3.jpg

 

 

sommertreff2.jpg

___________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er xenon montert..=) vises egentlig dårlig på bildet, men det ble et bra resultat:thumb (Panser og fanger er klargjort til lakking imorgen)

 

IMG_0288.jpg

 

 

Har avtalt med TOP GUN at jeg skal kjøpe catkiller`n han hadde liggende, så den er forhåpentligvis lakket og montert til sommertreffet på ACR =) Bilder kommer så snart den er montert..!

___________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får du samme leppe som meg da=)det forresten ingen cat killer da men..er en leppe..forskjell på det vettu=)

 

Catkiller og leppe går for det samme det.. Catkiller under fanger'n, leppe under fanger'n.. Call it what you want to!

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår