annesh Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Hvem leverer? Jeg trenger på kort leveringstid.. Siter - - - - - - - <b>"Att styla en volvo, er som at sminka en gris!"</b><br><br> Anders Pedersen - anders@ex-it.no Tlf. 97 97 97 00 Nissan Sunny 1.4LX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 tuning.no har det settet som står den hvite din(tror jeg).. Er det ikke carcept? Skulle ikke du selge sunnyen? Hvorfor style den mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Er ikke tuning.no blandt de dyreste? Det er jo bare å ta seg en liten ringerunde så får du nok ett kjapt svar. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
annesh Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Tuning.no er SVINEDYRT! Jo, men jeg vil shine den skikkelig først.. Hvis ikke det koster for mye, så kan jeg legge på litt i prisen :) Siter - - - - - - - <b>"Att styla en volvo, er som at sminka en gris!"</b><br><br> Anders Pedersen - anders@ex-it.no Tlf. 97 97 97 00 Nissan Sunny 1.4LX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg