Ole-H Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Da ble det endlig en golf igjen etter at jeg solgte min g2 gti. Klarte ikke velge noe annet en golf igjen :D 1998 Golf IV Gti 110.000 km * Sommerhjul * Vinterhjul * Lettmet. felg vinter * Lettmet. felg sommer * Hengerfeste * Lasteholdere/skistativ * Metallic lakk * Avtagbart hengerfeste * Sentrallås * Farget glass * El.vinduer * Elektriske speil * Regnsensor * Takluke * Sportsseter * Oppvarmede seter * Kjørecomputer * Servostyring * Klimaanlegg * Air Condition * Radio/CD * Navigasjonssystem * Airbag foran * Sideairbager * ABS-bremser * Diff.sperre * Stålbjelker * Alarm * Startsperre * Chip * Senket Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 må grattulere deg med ny bil :) veldig fin! Noe du kommer til å gjøre med bilen? Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Hmmm. en fin bil! :) Blir denne like rå som 2'ern din så må det da bli bra! ;) Hvor mye fikk du for 2'ern din (!) egentlig? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Takker! :D Utrolig morsomt å kjøe med 200 gamp! Blir vel å gjøre litt etter hvert, men det meste får vente til våren. Med så mye snø her om vinteren i det siste blir det fort noe ødelagt. Første pri er takspoiler, orginale grøftelys og ny returventil. Felger og evt. andre fangere kommer til våren. Noen som vet om den returventilen fra TS Racing passer rett på orginale slanger? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Hmmm. en fin bil! :) Blir denne like rå som 2'ern din så må det da bli bra! ;)Hvor mye fikk du for 2'ern din (!) egentlig? Fikk 25.000,- for den gamle gti`n. Ikke noe spesielt ran for verken kjøper eller selger ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Takker! :D Utrolig morsomt å kjøe med 200 gamp! Blir vel å gjøre litt etter hvert, men det meste får vente til våren. Med så mye snø her om vinteren i det siste blir det fort noe ødelagt. Første pri er takspoiler, orginale grøftelys og ny returventil. Felger og evt. andre fangere kommer til våren. Noen som vet om den returventilen fra TS Racing passer rett på orginale slanger? jepp, det gjør den.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Gikk på Jessheim før, ikke sant? Mener jeg har sett denne her.. Voksne folk.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Gikk på Jessheim før, ikke sant? Mener jeg har sett denne her.. Voksne folk.. Stemmer det. Har gått som konebil visst. Tok en motor vask i går. Brukte Citrus. Fungerte så utrolig bra! Kommer til å bruke den fremover til å fjerne vanskelige flekker. :) Noen som vet om det er en utgang på navigasjonspilleren? Har ikke så veldig lyst til å fjerne den, men har samtidig lyst på litt mer lyd. Også til siste spørsmål... Er det mulig å finne ut hvilken chip som sitter i bilen? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Da har jeg fått gjort litt med bilen hvertfall, men kamera har vært på rep. Så har ikke fått tatt noen bilder av prosedyren. Har fått lakkert nederste del av fanger pluss luftinntak. Har også laget badlook i glassfiber. Ble ganske fornøyd. Legger ut bilder så fort jeg kan. På bilen sitter det Eibach fjører, regner med at dette er 40mm? Står ikke noe i vognkort eller i TÜV. Hva får jeg plass til av felg og dekk ca.? På bildene sitter det 205/60-16" Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Da har jeg fått gjort litt med bilen hvertfall, men kamera har vært på rep. Så har ikke fått tatt noen bilder av prosedyren. Har fått lakkert nederste del av fanger pluss luftinntak. Har også laget badlook i glassfiber. Ble ganske fornøyd. Legger ut bilder så fort jeg kan. På bilen sitter det Eibach fjører, regner med at dette er 40mm? Står ikke noe i vognkort eller i TÜV. Hva får jeg plass til av felg og dekk ca.? På bildene sitter det 205/60-16" 235/32-19 er ikke noe problem.. Jeg har et sett liggende ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 235/32-19 er ikke noe problem.. Jeg har et sett liggende ;) Om du sender et par bilder og hva du har tenkt deg i pris hadde det vært fint... Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Om du sender et par bilder og hva du har tenkt deg i pris hadde det vært fint... Her er salgstråden :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129022 Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 slå til, så slipper du å bruke tid på leting etter hjul til våren =) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg