OleJohnny Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Fant dette enorme forumet der medlemene legger ut egne bilder av det som må være noen av verdens styggeste (styla) biler. Barryboys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 ...Og der ble jeg sittende resten av dagen. :D Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Her og.. faen.. akkurat nå som jeg begynte å gjøre litt på jobben og skulle bare ha 5 min på forumet.. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Vi registrerer oss der alle mann. 1000 nye medlemmer på noen dager eller sånn? Tipper de får sjokk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 funka ikke for meg å regge meg... var noe med mailen eller noe:/ woot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Pictures from Norway! noen som föler seg truffet? :puke: :respect :fatality: :spider omfg!!! hehehehe Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg