OlaLarsen Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Ok ja. Leste kjapt gjennom Haynes boka og der var det bilde av en slags avdrager, men det går helt sikkert uten. De andre små foringene i framkant da, de du bytter ut med camberkit. Noen tips for å få de ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega_V6 Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Ok ja. Leste kjapt gjennom Haynes boka og der var det bilde av en slags avdrager, men det går helt sikkert uten. De andre små foringene i framkant da, de du bytter ut med camberkit. Noen tips for å få de ut? fikk med verktøy til å ta de ut når eg kjøpte camberkittet.. Var en sånn "kopp" med en lang bolt på som eg stakk igjennom foringen.. så satt eg på noen STORE skiver og skrudde en mutter innover på bolten.. og vips så lå foringen bak i "koppen".. litt dårlig bilde her.. men hadde ikke noe annet i farten.. her e forresten bilde av store foringen bak.. hvrdan den ser ut og sånn.. Denne skålen henger bra fat oppe i broen ja.. Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg