sp0ky Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Jeg vurdere å selge min Beemer pga jeg ikke har råd til å beholde den videre. Bilen er nyelig gjennomgodt ALT tenknisk. Nyli gjort: Alt av bremser ( sports skiver og greenstuff klosser) Senke sett og demprere (40mm) skiftet olje og plugger. skiftet begge hjul lager bak. 18x8.5 Oz felger 16x7.5 borbet felger (med nesten nye dekk) 15" felger med nye pigg dekk nye clear baklykter nytt lakk ( total omlakking. eneste stedene du kan se den har vert hvit er under setene.. ny tenningslås. alle lister nye på bilen. hvite blink framme og på siden. sorte frontlykter med angeleyse og sorte blink.( ikke montert) nylakka øyelokk og bakrute senker. ny cd spiller. ny viskosekobling. Ellers er alt som var av rust fjernet. så si alt av bulker ble fjernet og emblemet på panseret ble også fjernet. GI BUD for bilder se "prosjektet" Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myklebust Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 my hadde du tenkt?+ er det b skilter på bilen? årsavgift? eu kontroll?? Siter 1990 Vw Corrado G60 2001 Mazda 626 (Solgt) 1990 Vw Corrado G60 (Solgt) 1991 Vw Corrado G60 (Solgt) Det Finnes 2 typer mennesker..De som vill og De som har Corrado Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Jeg vet ikke helt. nylig kostet på 25 000. så noe penger vil jeg jo ha. det er spesiell perlemor lakk på den. Det følger med mangel lapp. alt er gjort utenom å bytte tenningslåsen. å sveise potta... ikke skilt. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 En av norges peneste e34 etter min mening!clean og pen. håper du finner en eier som tar vare på den! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Tusen takk.. Varmer orntelig. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 35 k?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Er ikke sikker på om den selges lengre.. å om det er til salgs selger jeg den ikke så billig..!! Jeg er ikke nødt til å selge den lengre! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg