pinjongen Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 på min 240 så er det hvite blinklys bak.... sikkert uorginalt møkk.. men noen ganger hvis jeg blinker og bremser eller har den i revers så blinker alle eller lyser alle og det tar helt av... derfor lurte jeg på hva som må gjøres da? tenkte jeg skulle bytte alle kontaktene og teipe litt og fikse så jordinga har ordentlig kontakt.. men trenger tips.. sikkert flere som har hatt lysorgel baklys... Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 hmmmmmmmmm er ikkje godt å seie ka det er, sikkert en dårlig kontakt/jording Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Jordingsfeil... Kontroller alle kontaktpunkter bak der, og puss gjerne alle jordingspunkt, så du får 100% kontakt alle steder mot jord... Ta i bruk et multimeter hvis du er usikker, så kan det hjelpe deg litt på vei... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 takker... setter meg nok baki der med en tang og noen kontakter i morra... så skal jeg se... Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast2førr Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 er bare jordinga ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg