Jonaldo Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 http://volvoklubben.net/malec.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 lol lol Genialt klipp!! Holdt på å le meg av stolen da den kom sidelengs med sving på alle fire hjula ut fra kryss og greier! SAtt ikke sjåføren alene mesteparten av tiden? Sitter han med to ratt eller noe da? Lupoboy: Ikke old news for meg denne her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Bare å bla igjennom media-forumet, så ligger det minst 3 tråder med denne filmen.. bla her Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Gidder ikke å bla gjennom flere tusen sider for å se om noen har postet den før meg vettu'..... Jeg hadde ikke sett den før og holdt på å le meg ihjel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg