DiNGo Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Noen som vet hvilke rattnav som passer på en Corolla 83 modell? (KE70). Tror det er flere toyota som bruker samme rattnav når det gjelder sportsratt. Passer f.eks AE86 nav på? Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Kjøpte et sånt til en TE71 corolla jeg hadde en gang, det passet også på en KE-70 jeg kjøpte senere. Husker ikke merke, kanskje "formuling" elns. Dette navet passet også på Daihatsu (som gjerne er noen % Toyota) i følge dokumentasjonen som fulgte med. Jeg tror at rattnav til carina og celica kan passe, bare det er ca samme årsmodell. Det eneste du kan gjøre for å være helt sikker er å telle antall splines og måle diameter på navhullet og kontakte de som selger rattnavene. Jeg vet at rattet fra Carina passer på KE-36 Corolla, da en venn av meg hadde det på sin :) ... det er håp. Toyota er svært late når det gjelder individuell tilpassing på tvers av modellene. Det er haugevis av deler som går om hverandre, takk og pris. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Pedersen racing har til KE70/TE71 HAr du skaffa deg ke70 igjen dingo84? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Hehehe. Skal kjøpe en som jeg har ringt på. *holde hemmelig*. Men denne gangen vil jeg bytte det fordømt stygge rattet :) Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg