eivindw Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Dinside og bilnorge.no har prøvekjørt den nye S3. Virker som de liker den: http://www.dinside.no/php/art.php?id=316660 http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=29471 Ser ut som audi driver og legger ut info om den også. Halvparten er på tysk enda :) http://www.audi.no/wip4/v2/nybil/detail.epl?cat=3174 Lurer på hvordan den nye S3 blir forhold til en gammel og chippa utgave. Ytelsen er jo rimelig lik på papiret.. Og vil det være like lett å jage på 50-60 hester ekstra på denne som den gamle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastrope Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 lekker... drømmebil det der :) Siter 2001 Audi S3 X-1992 Golf VR6 X-1995 Golf VR6 X-1986 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 *vente på RS3* for det må dei no lage! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shane Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 *vente på RS3* for det må dei no lage! :D Da bør de jaggu finne på noe annet enn en oppskremt toliter :hvaskjera Siter "Jeg har lenge sett på det som et kvalitetstegn når musikk gir meg lyst til å invadere Polen." - DJ Smaagoth om Laibach quattro familieræser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Da bør de jaggu finne på noe annet enn en oppskremt 1.8 :hvaskjera var snakk om at dei skulle starte med rekkefemmara gjenn :) men det er vel ikkje plass til det i en sånn en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shane Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 var snakk om at dei skulle starte med rekkefemmara gjenn :) men det er vel ikkje plass til det i en sånn en? Nja, den gamle jernklumpen er det iallefall ikke plass til. Men volvo klarer jo fint å sette de på tvers så. Blir galt i mitt hode med tverrstilt motor og quattro. Siter "Jeg har lenge sett på det som et kvalitetstegn når musikk gir meg lyst til å invadere Polen." - DJ Smaagoth om Laibach quattro familieræser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 gamle? skal vist lage en ny femmar.. men kor sikre kilde gatebil magazine er veit eg ikkje.. trur det var der eg leste det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Bare går å venter på RS3'n jeg!! Den kommer til våren!! Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-Rong Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Greit nok, men de har jo klart seg bra uten monstergrillen, har de ikke? sier han med bmw,må humre litt for meg selv, skal ikke de fjerne den fæle nyre grillen sin? ser jo ut som sånne offentlige bosspann i parker ol. sant det hørtes dumt ut, det er kjenne merke til audi med en sånn grill( det har modifisert den på de siste modellene,men i bunn og grunn den samme) du kan ikke komme med et sånn utsagn som ikke har noe mening Siter Mvh Audi-Rong -Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg