Satrixen Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Ønsker å kjøpe følgende: - Bakleppe/fanger - Interiør halvskinn/skinn - R32 skjørter Så hvis noen sku ha no liggendes.. :p Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Bakleppe/fanger = noe styling greier? Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Ja noen styling ja! Noe diskret bak, en leppe som ikke bygger så mye, i forhold til at jeg har en R32 frontfanger og ingen skjørter.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trancistor Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Kan fikse noen goodies jeg, send PM med e-mail så får du bilder og pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 du trancistor fixer ingenting!!!!!!!!!!!!!!!!!prøvde han,betalte 5000kr på forskudd for over 3måneder siden ingen senkesett eller penger har jeg sett.men han skal snart tas!!sann mine ord Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Såpass. hmm.. Takker for advarsel! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg