cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Har kjøpt bilen til AUGU.. Sånn så den ut den dagen jeg henta den.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 bake.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 ..etter en kjapp vask og en runde med sotfilmen ble det slik.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Fådd Simons bakpotte.. Festene passet ikke helt overens. Har fått skikk på det nå.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Kjedeli farge da.. Her må det lakkes :P Aller først, slipes! Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Kul i fronten nå.. haha :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Minst like rå bake.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Litt leking med lakksprøyta nå, så blir det vel bra.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 tja.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 åsså bake ... Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 3 dager senere ruller jeg ut av garasjen.. :D Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 ble fornøyd jeg.. til å ha mekka alt selv.. :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Her henger potta som den skal :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Så da er den vel sånn passeli færdi utpå da.. (i den grad en Golf noen gang blir færdi) Skal ha nytt senkesett, nye felger og kanskje grønn banner i fronruta også :D Men det kommer etterhvert som jeg får penger.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by cyanide Så da er den vel sånn passeli færdi utpå da.. (i den grad en Golf noen gang blir færdi) Skal ha nytt senkesett, nye felger og kanskje grønn banner i fronruta også :D Men det kommer etterhvert som jeg får penger.. Ja, du får nu den oppmerksomheta du vil ha Tor! :) Men, du skulle nu ha retta opp nå bungla før du lakka... Men, men. Banner? En stor grønn en som det står GOLF på? Som en viss anna bonlugg har? ;) Uff, her i Narvik e Golf blitt så harry at æ må finne mæ nå anna.. Interessert i en delebil? :) Mye gromme dela! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg