DynaCore Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Hei. Framdekkene mine slites utrolig fort på innsiden. Jeg må da ha en 4 hjulskontroll.. jeg har justerbart senkesett, og lurer derfor på om dette har noe innvirkning på cambern, når jeg justerer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Sjekka spissinga? Hvis du har ut-spissing får du fort slitase på innsiden. Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Ja jeg må inne på 4hjulskontroll. Men etter det, har det noe å si om jeg justerer på senkesette da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Hvis du justerer senkesettet tar hjulstilling, og så justerer senkesettet igjen vil jo vinklene forandre seg igjen.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 er 4 hjuls etter justering gitt. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Kjører selv også med høydejusterbart, og vist du tar hjulstillingskontroll etter du har montert settet til en grei høyde, så gjør som regel ikkje dei små forandringene du gjere så stort utslag. Kommer selvklart helt ann på kossen type oppheng du har, Geometrien kan fungere litt forskjelligt. Hos meg er det ikkje noe Camber justering orginalt. Det som spiser dekk, er feil spissing. Ikkje EsabSperre eter så mye dekk som feil spissing en gang. Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Ok. Var egentlig bare det jeg lurte på! Takk for hjelpa:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg