raz Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Er det noen her som vet av noen billige felger og dekk til min Golf 2? pris hellst under 4000, noen hvite kanskje? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Tja, billige dekk kan du få kjøpt av meg. 205/50-15 Kumho dekk som holder ut sesongen iom ikke mer. ca 5mm spordybde. Felger har jeg også, men to av dem har kast. Skal du også få billig om du er interessert, for de ligger bare i veien.:cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Er det noen her som vet av noen billige felger og dekk til min Golf 2? pris hellst under 4000, noen hvite kanskje? har noen hvite felger uten dekk:) .. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=110102 Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 har du bilder orph? de blir litt for små..vill hellst ha 16 Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg