Rockford Seat Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Skulle tro dipper blir storfornøyd det TRC6 settet ja, han ble ganske blank i øynene når han fikk det levert i natt :-) Det Lil Wonder settet er helt genialt bra i forhold tilprisen ! Jeg har igjen ett sett med Lil Wonder 6.5" på lager hvis det er interessant. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Hvordan ser Lil`Wonder settet ut? Ser at TRC6 settet har en stoor magnet, og jeg er ikke såå hypp på å bygge ut døra mi, noe jeg kanskje ikke trenger å gjøre heller?! Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Hei. Mulig det er dette settet............... http://www.autocustom.no/images/ls5060c_small.jpg Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Halla Ole, long time no see. Står til? Høyttalere Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Skulle tro dipper blir storfornøyd det TRC6 settet ja, han ble ganske blank i øynene når han fikk det levert i natt :-) Det Lil Wonder settet er helt genialt bra i forhold tilprisen ! Jeg har igjen ett sett med Lil Wonder 6.5" på lager hvis det er interessant. Er det så rart da? Ble jo mildt sagt sjokkert når du slapp esken i hendene mine, tungt! :) Satt å sikla litt på magnet og delefilter utover natta ja, hehe. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Dette settet eller? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Dette settet eller? :) Det er Lil'wonder LS.60C som koster 1795,- Det settet dipper har kjøpt er TRC.6N som koster 2995,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Det er Lil'wonder LS.60C som koster 1795,- Det settet dipper har kjøpt er TRC.6N som koster 2995,- Hva er hovedforskjellene på disse to setta da, utenom prisen da seff..? Flere anbefalinger av andre merker, har hørt mye bra av Soundstream her på forumet..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 TRC settet har en mer påkostet diskant, mellomtone og filter. Høyere kvalitet på komponentene som gir en ennå høyere lydkvalitet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 TRC settet har en mer påkostet diskant, mellomtone og filter. Høyere kvalitet på komponentene som gir en ennå høyere lydkvalitet:) Skjønner..:thumb Er Lil`Wonder settet "bolt-on" i dørene til en standard Golf III? Har den såpass "stor" magnet at jeg blir nødt til å bygge på dørene? Hmm.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Skjønner..:thumb Er Lil`Wonder settet "bolt-on" i dørene til en standard Golf III? Har den såpass "stor" magnet at jeg blir nødt til å bygge på dørene? Hmm.. Litt usikker, men det bør ikke være no problem med Lil'wonder, har hvertfall solgt det til flere med golf 3. Men TRC bygger nok for dypt for orginalmontering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Litt usikker, men det bør ikke være no problem med Lil'wonder, har hvertfall solgt det til flere med golf 3. Men TRC bygger nok for dypt for orginalmontering. :thumb Burde jeg investere i noen 4" i dashen også? Eller blir det "for mye" ? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 :thumb Burde jeg investere i noen 4" i dashen også? Eller blir det "for mye" ? Da blir det i så tilfelle et 3-veis system med 6" midbass, 4" mellomtone og diskant. Men det krever endel mer ev monteringsjobben og fortjenesten er ikke såå stor i forhold til et skikkelig montert 2-veis system. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Da blir det i så tilfelle et 3-veis system med 6" midbass, 4" mellomtone og diskant. Men det krever endel mer ev monteringsjobben og fortjenesten er ikke såå stor i forhold til et skikkelig montert 2-veis system. Så du vil anbefale for eks det Lil`Wonder settet? :) Og nå til et dummere spørsmål, skal jeg bare ta ut det jeg har i dashbordet nå og la det stå "tomt" der? Tar jeg ikke feil, så er det noen som gjemmer diskanten der? :wonder Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Lil'wonder er et glimrende valg og spiller absolutt helt fantastisk til en beskjeden pris. Jeg ville bygd om hullet til orginalhøyttaleren på dashen og montert diskanten skjult der, alternativt støpt et nytt panel i orginalhullet å montert diskanten synlig i litt mer vinkel mot føreren. En annen ting du vil ha merkbart effekt av er å dempe dørene dine med dempematter av butyl el.l. F.eks Stp Vibroplast M1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg