CoilOver Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hva gjør den egentlig med tanke på at den skal sørge for at verktøyet holder seg? skal den fylles på med noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Tåkesmøreren fylles med kompressorolje, dermed vil den smøre luftverktøyet under bruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Hm.. vil det ikke ligge igjen litt olje i slangen når jeg f.eks. skal bruke lakksprøyte? Jeg bør mao kanskje heller bruke en annen slange? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 ']Hm.. vil det ikke ligge igjen litt olje i slangen når jeg f.eks. skal bruke lakksprøyte? Jeg bør mao kanskje heller bruke en annen slange? Bruk forskjellige slanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg