ryuujin Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hei Har nettopp revet av den svarte vinylen som er på B stolpen på bilen min, men nå har jeg bare en haug med limkliss igjen, noen som har noen greie metoder til å få av dette rimelig greit? Det er lakk under så vil ikke skrape noe særlig på det :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 3m sin sitrusspray,tar det meste.men på lyse biler,KAN det gi litt gulning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryuujin Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 er dette lett og få tak i da? bensinstasjonvare eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 HeiHar nettopp revet av den svarte vinylen som er på B stolpen på bilen min, men nå har jeg bare en haug med limkliss igjen, noen som har noen greie metoder til å få av dette rimelig greit? Det er lakk under så vil ikke skrape noe særlig på det :S Billakkspesialisten har MYE bra produkter innen bilpleie osv, anbefaler denne: http://www.billakkspesialisten.com/flush/flush001.htm Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Biltema har noe som heter "Label-off". Virker veldig bra, og relativt billig. Rundt 60,- hvis jeg ikke husker feil. Brukte det til å ta av limrestene etter emblemene på bakluka. Virket veldig bra, og lakken tok ingen skade av det hos meg i allefall. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Funker dette på rester etter gaffateip også? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg