Jennymom Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Hei.. Er på utkikk etter en styrenhets tenning, altså en styre boks! Jeg har B230fk motor. Boksen er gull farget, den såkalte gullboksen... Noen som har eller fikser en sånn??? Eller eventuelt veit hvor jeg kan finne en sånn?? Thanks, Jenny.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Søk på TPC, Solgte nettopp en selv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jennymom Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Søk på TPC, Solgte nettopp en selv! TPC?? kan jeg finne det hen da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenaa Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 TPC?? kan jeg finne det hen da?? http://www.turboperformanceclub.com Er det sikkert han mener. Mvh Morten Siter - Volvo V40 - Volvo 142 - Volvo V40 T4 - VW Touran 2005 TDI ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg