PVNYHUS Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 nå har go bilen fått nye dempere forran! men det er en del slakk i styre snekka ved full sving...sjekker dem det på eu? altså bare ved mye sving... veit det går ann å stramme den litt men da blir den vel veldig trang når hjula står rett frem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Nå har jeg fått kjøprr på bilen alt! folk er jo helt gale etter den jo! en som ville ha den som kjente forige eier, han sa att den bilen bare hadde vert dulla med fra den var ny å det er jo positift! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Nå ligger bilen til salgs på forumet! må se om det er flere int! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gthaman Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Du skriver som et j***a svin din tosk... Hilsen Hyundai :fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Du skriver som et j***a svin din tosk... Hilsen Hyundai :fatality: synes jeg hører noe ynking fra en kar uten turbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gthaman Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 stemmer det, syns jeg hører frekkheter fra arbeideren som skal montere for meg gitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 fin bil til deg når vi skal bygge det der! billig å forsikkre er den å. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gthaman Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Ja, men da vil jeg ha inkludert rep for 15 tusen. Vennepris.:iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 ehh, nei! hadde en kjøper på den i går som skulle eu tur i banken å låne litt kr til uka. får se hva han får av penger. er en del som har ringt på den nå. kommer noen i helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ymir. Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 si i fra hvis du trenger no greier til den a, har masse deler;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg