pearlex Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 jeg trenger en cd spiller, er på jakt etter pioneer eller alpine. liker det beste av det beste, noen forslag?? Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Deh-p88rs :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pearlex Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Pioneer Premier DEH-P880PRS denne da? Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 USA versjonen av den spillern Anders nevner der.. Ser helt lik ut, men vesentlig dårligere innmat med tanke på innstillinger osv.. Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pearlex Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Har kikket på disse alternativene: Sony CDX-M9905X Pioneer DEH-P7800MP JVC KD-SHX750 noen innspill? Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 USA versjonen av den spillern Anders nevner der.. Ser helt lik ut, men vesentlig dårligere innmat med tanke på innstillinger osv.. Kan du utdype dette med dårligere innmat (innstillinger)? Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Vil du ha det beste av det beste er det jo bare Alpine som er alternativet http://www.alpine-europe.com/content/english/k351.CD-Head-Units_The-new-lineup.htm Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 ']Vil du ha det beste av det beste er det jo bare Alpine som er alternativet http://www.alpine-europe.com/content/english/k351.CD-Head-Units_The-new-lineup.htm Og med hvilken begrunnelse? Objektivt sett såklart... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Og med hvilken begrunnelse? Objektivt sett såklart... Min personlige mening er etter alle typer spillere jeg hra brukt, er det ingen som klarer og gi en renere lyd en Alpine, men det er min mening :D Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 ']Min personlige mening er etter alle typer spillere jeg hra brukt' date=' erdet ingen som klarer og gi en renere lyd en Alpine, men det er min mening :D[/quote'] Ja men det er fint at det er avklart en gang for ale da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Ja men det er fint at det er avklart en gang for ale da:) litt kjipern at du må bytte ut den møkkaspilleren du har da anders ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Kan du utdype dette med dårligere innmat (innstillinger)? Dette kan sikkert Anders gjøre en gang han har tid, og gidder :) Blir vel noe meningsløst om jeg bare skal gjengi den info du kan lese overalt på internett om spillerne?! Anders har jo litt erfaring med disse hovedenhetene, og er nok derfor bedre rustet til å gi deg en bedre forklaring. Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 på den nye vet jeg ikke der har jeg ikke sett, men jeg har hatt flere av den gamle(8600) her som var fra usa å de manler rett og slett bryteren på siden så velger mellom de forskjelling instillingene, å jeg har blitt fortalt fra høyere hold hos pioneer at usa markedet gjerne har egne modeller etter sine ønsker som ikke er samme som her i europa, men kan gjerne ha samme eller lik modellbetegnelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Har 880PRS, og har ikke funnet noe jeg savner i innstillingene. Den har hvertfall alle innstillinger som min forrige Alpine-spiller (CDA-9855) hadde, pluss noen ekstra features som jeg liker veldig godt og savnet på Alpine'n. Lydkvaliteten er ikke dårligere i det hele tatt, men det er en annen lyd - hvertfall i den interne forsterkeren. Ettersom jeg er hardbarka Pioneer-tilhenger, kan jeg ikke si det er negativt. Det eneste man går glipp av er vel RDS og noen crappy radiokanaler - men hvem bryr seg? Jeg syns hvertfall alle radiokanaler suger uansett, så for meg er det vinn-vinn når jeg betaler nesten 1/3 av norske villedende pris for en 880 fremfor 88. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 godt mulig, jeg har ikke testet den, men fra tidligere modeller vet jeg at det er forskjeller, på denne vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg