MacTore Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Nå har jeg endeli fått ut fingeren å kjøpt meg en bil... En 1999 modell Vw polo 1.4 som er "Gammel damekjørt" og meget pent holdt... Liten skade på bakskjermen og på de "FETE" 15" felgene som fulgte med... Bilder kommer ut senere i dag med litt mere info... Vent i spenning guttar og jenter!;D Edit: Felgstørrelsen har blitt endra til 15":P Siter 99' Polo 1.4 82' Mazda 323 1.5 "GT-R" "Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på" Jan Erik Larsen, Autofil. Ønskes kjøpt -2000 modell baklykter til polo -Panserforlenger polo 6n PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacTore Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Her er bilder av bilen Og dette ER midlertidig... bare dånn dere vet det:P Siter 99' Polo 1.4 82' Mazda 323 1.5 "GT-R" "Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på" Jan Erik Larsen, Autofil. Ønskes kjøpt -2000 modell baklykter til polo -Panserforlenger polo 6n PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacTore Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 så kommer førsteprioriteten på GANG;D Har en råtten blaupunkt radio/kasettspiller i den, men nå har jeg bestilt meg en ny spiller som jeg fikk billig... Håper dette er bra saker:) Siter 99' Polo 1.4 82' Mazda 323 1.5 "GT-R" "Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på" Jan Erik Larsen, Autofil. Ønskes kjøpt -2000 modell baklykter til polo -Panserforlenger polo 6n PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 jaja, halparten so stor motor som i sierran jo, men sikkert over dobelt so billi i drift også, sikkert billi å bra bil detta der, liten å "sint" Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacTore Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Tror det asså:D På Sierran din så er det jo slik at bensin nåla er den som beveger seg mest:D Siter 99' Polo 1.4 82' Mazda 323 1.5 "GT-R" "Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på" Jan Erik Larsen, Autofil. Ønskes kjøpt -2000 modell baklykter til polo -Panserforlenger polo 6n PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 looser Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacTore Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 looser Kvifor køyra volvo 740 b23F når ein kan gå?:) Siter 99' Polo 1.4 82' Mazda 323 1.5 "GT-R" "Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på" Jan Erik Larsen, Autofil. Ønskes kjøpt -2000 modell baklykter til polo -Panserforlenger polo 6n PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
csv88 Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Grattis med ny og pen bil Siter Min bil: 2012 VW Golf 1,4 TSI 122hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacTore Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Grattis med ny og pen bil Takk:D Den skal nok bli 100 ganger bedre når jeg får bynnt å pjaska med den;D Til edit så er det 15" felger... 195-50/15:P Siter 99' Polo 1.4 82' Mazda 323 1.5 "GT-R" "Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på" Jan Erik Larsen, Autofil. Ønskes kjøpt -2000 modell baklykter til polo -Panserforlenger polo 6n PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 "eg er smart, eg ser ikke forskjell på 16" 15" og 14"^^ Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Hei, grattis med bil og velkommen i Polo gjengen! Syntes den fargen er litt KUL jeg... ikke så mange av den heller... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacTore Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hei, grattis med bil og velkommen i Polo gjengen! Syntes den fargen er litt KUL jeg... ikke så mange av den heller... Takk for det!:) Den er litt ukul nå da, men skal få på litt stash, så da blir den nok litt kulere:) Siter 99' Polo 1.4 82' Mazda 323 1.5 "GT-R" "Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på" Jan Erik Larsen, Autofil. Ønskes kjøpt -2000 modell baklykter til polo -Panserforlenger polo 6n PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Hei, grattis med bil og velkommen i Polo gjengen! Syntes den fargen er litt KUL jeg... ikke så mange av den heller... KUL? ser vi på samme bil eller? Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacTore Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 ^^ Siter 99' Polo 1.4 82' Mazda 323 1.5 "GT-R" "Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på" Jan Erik Larsen, Autofil. Ønskes kjøpt -2000 modell baklykter til polo -Panserforlenger polo 6n PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 KUL? ser vi på samme bil eller? Hva faen er det du gjør her inne hvis du bare ska disse a? Vi er alle dritmissunnelige på deg som kjører volvo.. er så stor å fin bil så.. At bilen er stor teller jo så sinnsykt.. Blir så jævli fet da.. Voks opp! Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg