zews^^ Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Lurer på om noen har bilder eller forslag til hvor det er best å jorde forsterkeren(e)? Forsterkerne skal stå veldig nær sete så noe i nærheten vill vært best. Selv synes jeg at sikkerhetsbeltefestene under setene ikke er særlig egnet til dette. Men det er kanskje beste løsning? Edit: Bilen er en 99 modell sedan. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Jeg brukte de festene under setet.. er god kontakt der. Det hadde vaffal jeg! :) Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 jeg brukte boltene som holder støtfangeren på plass.. disse er under matta i bagasjerommet... iallefall på passat 88- 96 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg