zews^^ Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Gleder meg til å se hvordan dette blir :) Blir nok ganske fullt baki der, men det kommer nok til å spille ekstremt høyt også... Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth` Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 kassa mi er på 110L elns ca,,,fyller bra! Fikk den laget av nidarvoll trevare i trondheim! betalte 800 bare! dro på bilradiospes og fikk dem til å måle opp kassa etter bilen og i forhold til elementene,så laget de tegning så dro jeg å fikk den laget! du kna vurdere å gjøre det samme =P Siter '94 Golf GTI16V & '86 Sierra IS Budsjettskrenser! X: '83 Sierra 2.0GL,'90 Golf2 1,8i,'86 Sierra 2.9 4x4,'86 Golf2 1,8,'89 Golf2 Gti8V,'86 Golf2 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Har skaffet meg kasse nå ja. Jævla dyrt ble det. Men får trøste meg med at skulle jeg kjøpt alt det nytt og fremdeles ha like store strømreserver og like bra kasse hadde det nok kosta meg det MYE mere! :P Som sagt ble det 180L og 4 4" porter! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg