KadettC_76 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Jeg har vært ute og tatt diverse mål nå, og lurer enda på hvordan i helvete jeg skal få plass til basskasse baki bilen. Bagasjen skal kun brukes til stereo, så det er sagt.. Kassen skal være 180liter MINIMUM, og jeg skal ha et batteri og brukbare forsterkere baki der. Noen med erfaring/forslag/bilder om dette? Lurer også på om noen har erfaring eller vet om noen råd til å bygge om til 6.5" i dørene foran? Kom gjerne med innspill.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/index.cgi?cart_id=3629652.2391&pid=105 Ser jo rent og pent ut, men om det er verdt å koste på er jo noe annet... Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 ja, så d der. Men likte det ikke helt, så hadde nok trekt det om isåfall for å få det litt bedre. Men kjøper ikke det der for 1800kr, for så å modifisere og trekke på nytt =/ Men takk for forslaget! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 SKAL være 180L? Tja, det beror jo egentlig på elementene du skal ha og om det blir porta eller lukka kasse. Hva slags elementer er det du skal ha inn der? Ellers så er det jo lett å få trøkk i Golf, men du burdte absolutt gå over kjerra med BrownBread og selvklebende gummilister for å minimere skrangling og rammel ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Ja, etter div beregninger så SKAL den være MINST 180L, skader så klart ikke med større da. Skal ha to SS T4 15" og to stk 6" porter. Og et ekstra batteri baki + SS PCA3500 og en PCA2.520 eller PCA2.760.. Demping kommer ja :) Men lurer på hvordan folket ville ha plassert dette? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Får også si fra om det er noen i møre og romsdal/sør trøndelag som kunne tenke seg å bygge en kasse etter mål. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Jeg kan sjekke litt med eliten i bygda di når jeg kommer opp til helgen jeg :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Jeg klarte å få dytta inn kasse på 180 liter i min Golf 2. Porten oppå midten. (Brukte bare 1 6") og forsterker liggende oppa kassa. Hattehylle er ekstrautstyr :) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Jeg klarte å få dytta inn kasse på 180 liter i min Golf 2.Porten oppå midten. (Brukte bare 1 6") og forsterker liggende oppa kassa. Hattehylle er ekstrautstyr :) Kassen går jo greit å få i bilen, problemet er vel heller hvor man skal putte de 2 forsterkerne med tanke på at det blir litt fullt oppå kassen med 2 stk 15" + porter. Beste alternativ foreløpig er vel å ha kassen så langt bak som mulig og helt opp til seterygghøyde og ha forsterkerne mellom kasse og seterygg og batteri bak venstre hjulbue. Selvsagt skal hatthylla fjernes ;) Blir jo trangt nok alikevel. Men du hadde subbene til å spille bakover kanskje? Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Elementene spillte mot bakover mot bakplata. Litte granne skrå bare. Samt den fulgte vinkel på sete ryggen å gikk på hengende håret mellom tårnene Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Ser nok ut til at dette ordner seg nå. Kassen blir 180L ca ja, og det går nok bra! Skal ha minimum 180L kasse, to 6" porter, to 15" element, ei monoblokk og en 4 kanaler, og et eller to batteri. Satser på at det går akkurat.. Hvis ikke bygger jeg i høyden!! :D Noen som vet om store dynamoer som kan tilpasses golf eller har forslag til hva jeg skal gjøre/trenger ? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Søk litt på forumet her ang dynamo så kommet det opp ett navn på ett firma i usa som klokker opp til 200+. Eller sett i en diesel 90 amp(hjelper littt) og en ladac. Stinger sin passer å, den er på 250!? Koster 8999 mener jeg Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 vært så mye negativ omtale i det siste, så dynamoen min havner nok ikke i USA.. :) Får se hva jeg finner da.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Du får spørre han du vet om hva han kan skaffe da vet du :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Da er kasse og batteri fixa. Kassen bli sånn at elementene spiller på skrå mot seteryggen, og har 4 4" porter som står mot hodet til de som sitter baki bilen.. Og bak den kassen blir det to 6V batterier. vent og se ;) Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg