Gå til innhold

B230ET i 240

Ranger emnet


EVOLVE_88

Anbefalte innlegg

hadde slik fordeler men den tenningsmodulen gjekk til h****** så fekk en med stift,

siden dei ikkje klarte å finne ut noe ved hjelp av nummeret på den:(

og nå har eg tenningsbank ta pine

 

skummelt... håper for all del dette ikke er noe du kjører med..

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skummelt... håper for all del dette ikke er noe du kjører med..

joda kjører med de fungere no på sett og vis, får tenningsbanken i motebakker når turboen lader 0,3-0,4 da hører en det,

men ellers er den fin,

skal bygge opp ny motor så er ikkje så farligt:)

venta på koblingsskjema til b230et:)

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Skulle bare si at "Motorene" på JB-Bildemo er KUN blokk og topp.

 

Hvorfor er B230ET så dårlig egentlig, hvis man kun sikter på rundt 200hk?

 

Ved ca 200hk er 230ET helt kurant. Men 230ft/FK er bedre og det er blit sakt "noen" ganger her på forumet så nå er det en del som tror de MÅ ha 230fk/ft for alt over 130hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe skal no til sweden å hente,eller firmaet som eg jobber for henter til meg:D:

korleis er det toll moms greia når en henter motor i svergie?

veit det er mangen som sier bare å holde kjeft om det, men er jo jobben som tar den med seg over/heim,????

 

da jeg henta gikassa mi i sverige sa han som jobba der at man ikke kunne ta ting med seg over grensa som man hadde kjøpt for mer en 5-4000kr uten og betale moms samme dag, men hvis man overnatta i sverige kunne men ta med noe dyrere etter det jeg forstod. veit ikke om detta er riktig, men det sa svensken jeg kjøpte kassa av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg henta gikassa mi i sverige sa han som jobba der at man ikke kunne ta ting med seg over grensa som man hadde kjøpt for mer en 5-4000kr uten og betale moms samme dag, men hvis man overnatta i sverige kunne men ta med noe dyrere etter det jeg forstod. veit ikke om detta er riktig, men det sa svensken jeg kjøpte kassa av.

 

okay:D: har døgnkvil i uppsala så dag går vel en under denne da:):

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår