fmoen Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Hei både kjørekomputern og turtellern stoppa idag. Har ikke stor greie på hva det kan være men noen som har no tips??? bilen er en golf gti8v 91mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CE 16XXX Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 sikring kanskje..? Siter vw golf2 gti "polo" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by fmoen Hei både kjørekomputern og turtellern stoppa idag. Har ikke stor greie på hva det kan være men noen som har no tips??? bilen er en golf gti8v 91mod. Ikke vet jeg... har ikke kjørecomputer jeg.. men bilen min stod 1 hel ettermiddag ute i sola.. når det var så inn i helvetes varmt. Da jeg satte meg inn og starta ville ikke turtelleren min fungere... skulle dra å vaske den... når den fikk kjølt seg ned litt fungerte turtelleren... kanskje det er det? ikke vet jeg bare ett lite tips:9 Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg