bjarne Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Hvor mye veier en Scirocco MK2 1.8l GT2? Er det noen som vet hvor mange hester det er i den og om man burde sjekke noe spesielt på bilen før man kjøper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Tror det er 112 hk og cirka 850 kg. Tar jeg feil? Sjekk ting som er unikt for Scirocco og dermed dyre: karosseri, ruter, dashbord osv. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne Skrevet Juli 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 http://www.myscirocco.com/scirocco/typen/type2.html Ser ut som det er 95hk i gt2. Har sett at den veier over 1000kg. Skal være kA-jetronic innsprøytning. Hva kan man gjøre med en slik motor for å få den til å sparke skikkelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Så feil kan man ta... Det enkleste for mer effekt er vel å bytte motor til GTI 8V, disse er billige nå! Utstyret for innsprøytning er jo allerede på plass Norske myndigheter kjenner neppe modellen godt nok til å se forskjell på en 95 hk og en 8V GTI 112 hk. Filter, eksos og fjas på denne så passerer du 120 hk. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by Kid-A Så feil kan man ta... Det enkleste for mer effekt er vel å bytte motor til GTI 8V, disse er billige nå! Utstyret for innsprøytning er jo allerede på plass Norske myndigheter kjenner neppe modellen godt nok til å se forskjell på en 95 hk og en 8V GTI 112 hk. Filter, eksos og fjas på denne så passerer du 120 hk. Er ikke denne motoren (JH) litt enkelt sagt en GTI motor med katalystor, lavere komp og snillere kam? Var det ikke en GTI motor som het JX? Var for å se på en GT II i går. Kanskje det blir min vinterbil Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by Polo Classic Er ikke denne motoren (JH) litt enkelt sagt en GTI motor med katalystor, lavere komp og snillere kam? Var det ikke en GTI motor som het JX? Spør ikke meg om teite koder. Min GTI-motor har ikke kat og 112 hk, håper jeg:D Ingen Scirocco fortjener å bli vinterbil:mad: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by Kid-A Spør ikke meg om teite koder. Min GTI-motor har ikke kat og 112 hk, håper jeg:D Ingen Scirocco fortjener å bli vinterbil:mad: Alle Rocco'er fortjener å bli tatt godt tatt vare på. Det er plass til G-lader i rocco også:D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg