meino Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 som topic sier så henger brekket på høyre side bak.. hvordan kan jeg få ordnet det? Sierra 2.0 is med trommel bak Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 enten er det vaieren som er rusta og treg ellers må du ta vekk trommelen å se hvor den henger, og smøre opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 okay jeg har kommet fram til at jeg skal bytta vaier, er det en lett jobb? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Hvis brekket henger på høyre side bak, må du fjerne det derfra og skru det fast inni bilen der det skal være;:D Fra spøk til automatvåpen; det er tålig greit å bytte wire på sierraen, må jekke opp bilen og av med tromlene, kan være vondt å komme til låsepinnen som fester wiren til overføringa på selve spaken, (under bilen, på oversiden av mellomakslingen) får du det ikke til kan det lønne seg å skru løs mellomakslingen fra bakdiffen så du får litt bedre plass... Bør gå på et par timer pluss minus tre timer;) Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 hmm jeg skal la et verksted til å gjøre det for jeg har verken sted eller verktøy.. mange timer bruker et verksted på å gjøre det? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg