Gå til innhold

Digital Design 15" basser

Ranger emnet


rayb

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er jeg som har den. rayb satt den bare inn for meg. å sende den kommer på ca 400 da jeg må sende kasse å basser hver for seg. posten har max vekt på 35 kg og kassen og bassen veier ca 40kg. den er helt strøken og pent brukt fungerer som den skal. veldig bra lyd på den

96 bmw 320ic

2005 bmw 525 Dat M-sport

95 bmw 318i cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Dette er nok noe som selger ikke kan si fordi folk vil tro at du `bare sier det` for å prøve å selge...MEN!!

 

Denne basseren brukes veldig mye til db-drag racing og produserer STORE mengder bass!

 

En DD9515D slår en Solo X, Re XXX, Mtx 9500, Stroker Pro osv.

 

Digital Designs er ikke kjent i Norge og dermed vet ikke mange om dette EKSTREME SPL MONSTERET som du selger .

 

Det er en basser på 2000 RMS som er `underrated`, altså den tåler mye mye mer enn 2000 RMS, gutta i db-drag sender 3500-4000 RMS under db konkurranser til en sånn basser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. ja den er trippel med lufting.du kan lese mer om den på digital design sidene på nettet. selger den ikke noe billigere uten kasse , da dette er billig i utgangs punktet

 

Fins flere versjoner med trippel magnet. Og om jeg skal kjøpe må jeg ha den med de runde ventilasjonshullene. Til og med av D-modellen finnes det flere versjoner.

 

Og de nye har jo ikke trippel magnet, bare to.

Skjønner godt at du ikke vil selge billigere uten kasse. Er ganske grei pris i utgangspunktet ja.

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hjelpen jafri. hadde ikke så mye data om den.

har kjøpt den av en kompis som har brukt den litt i db-drag.her er link til bilde på den hvertfall.

 

http://i97.photobucket.com/albums/l239/dope79/IMG_0476.jpg

 

Bilde av magneten hadde vært bedre ;) Da ser man at det ikke er noe tull du selger heller :)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår