srednA Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Det som er kult er å bygge om orginallysa. Bytte om kjøre og bremselys + legge til et kjørelys der tåkelys skal være :D Bilen ser mye breiere ut i mørket, slik som min:D Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Det som er kult er å bygge om orginallysa. Bytte om kjøre og bremselys + legge til et kjørelys der tåkelys skal være :D Bilen ser mye breiere ut i mørket, slik som min:D Hvordan gjør man det da? Hadde vært fett og prøvd ut det :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Hvordan gjør man det da?Hadde vært fett og prøvd ut det :cool: Er vel 2,5 år siden jeg gjorde det med min. -Bytt om kjørelys og bremselysledningene -Strekk en ledning fra kjørelys til der tåkelyset skal være. -Ta en tang og lag plass (knekk plasten vekk rundt) til kjørelyspære der tåkelyset egentlig skal være. På begge sider. -Bytt og ordn pærene slik de skal være. Grovt forklart...... Her er det beste bilde jeg hadde for å forklare hvordan det blir. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg