Gå til innhold

Golf Gti 16v selges som delebil / reparasjonsobjekt!

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

1986 Golf Gti 16v selges som delebil / reparasjonsobjekt.

Etter et uhell for en måned siden har jeg funnet ut at jeg må selge min kjære Golf. Jeg har ikke tid eller kunnskaper til å fikse den opp, dessuten har jeg ikke råd om jeg skal ha en annen bil i tillegg, som jeg må ha.

Bilen har vært et lite prosjekt for meg, samtidig som den var min bruksbil. Den har fått endel gromme deler igjennom årene, og mye av delene er enda ikke kommet på, de ligger i garasjen.

Info om bilen!

Karosseri:

1986- dørs GTI 16v Karosseri. Omlakkert og rustbehandlet under i 2000. Lakkert i fargen Ford Imperial Blue Perlemor.

Styling:

90 fanger forran og bak. Med Gti leppe og tåkelys forran. Bonrath Emblemfri grill med grillist oppe og nede. Lykter med kryss i forran. G60 baklykter. G60 skjermbreddere og kanallister. Monovisker. Diverse karbondetaljer på dørhandtak og i emblem bake. Hvite sideblinklys og hvite frontblinklys.

Interiør:

Elektrisk Recaro seter med baksete og dørtrekk. Elektrisk Heve og Senke funksjon. I bra stand annet enn rift på førersete. Ellers er interiøret relativt orginalt, annet enn stilige gulvmatter og Momo belteputer. Sort taktrekk og Gti 16v dashbord. Hvite speedometer skiver...

Understell:

Jamex Sportsline Dempere med 40mm Jamex fjærer. 7,5x16" ET20 + 9x16" ET15 Borbet T felger med 215/40/16 rundbaut. Følger med 8mm og 16mm 4x100 spacere også. Evt 15" BBS alu felger med vinterdekk.

Motor og drivverk:

Nybygd 16v KR motor med nye stempel, avbalanserte deler osv. Stort innsug. 280mm slissede og ventilerte bremseskiver. 90À dynamo. Nye tennplugger og pluggledninger, osv osv.

Skade:

Skade på panser, høyre frontskjerm, frontseksjon, en frontlykt, et front blinklys, en 90 fanger forran, en skjeiv forstilling, hvertfall 1 felg forran. ellers skade på rammevange.

Andre deler:

Har liggende masse andre deler som skulle på ettersom pengene kom til rådighet.

Bakluke hvor skiltinnfelling skulle fjernes.

88 mod dører

Audi Handtak Kit som skulle sveises inn i de nye dørene.

Ny midtkonsoll hvor cd spiller skulle monteres

Simons effektanlegg

Ny type sidelister

Boss til Momo/Raid ratt

Ellers kan jeg være behjelpelig på å skaffe diverse deler, har panser og skjerm på hånden.

Flere bilder på

Om det er noen spørsmål angående bilen ring meg på 91682919 eller spør her.

Pris: 20.000 for alt

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Prisen er gådd ned til 15000 nå.

Uten dørene, uten bredderne, uten golvmattene, uten audi handtakene.

Du får da en bra 16v motor som er gådd lite. Etter nyoppbygging. Med alt, som bensintanke, pumper, tenning, innsprut, girkasse, osv osv..

Et bra Elektrisk Recaro Interiør, spesielt et.

Et par feite felger - Borbet T med dekk.

Jamex 40mm senkesett med dempere.

280mm bremser.

Gti16v bakstell

90 fanger bak, tåkelykter, baklykter, 2 bakluker, dører, effektanlegg, takvinge, 16v antenne ;), osv osv osv

+++ mye andre bra deler!!

Det er hvert 15 lapper.

Andre bud kan vurderes. HASTER!!

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Effektanlegg...

Kan ta bilder av mere om det er av interesse!! Dette er et bra kjøp uansett! :)

"effektanlegg", den bulken over bakakslingen der var ikke fin, er vel ikke stort mer enn 1.5" eksos akkurat der.....

Og innsprutet ser jo ikke akkurat nytt ut heller..... men 15.000 kan du nok få for alt sammen, karosseriet er nok best å bytte for den som kjøper bilen, men det kan man jo få for ett par tusen.

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

"effektanlegg", den bulken over bakakslingen der var ikke fin, er vel ikke stort mer enn 1.5" eksos akkurat der.....

Og innsprutet ser jo ikke akkurat nytt ut heller..... men 15.000 kan du nok få for alt sammen, karosseriet er nok best å bytte for den som kjøper bilen, men det kan man jo få for ett par tusen.

Er simons det effektanlegget. Komplett sett. Og trur den bulken skal være der jeg..

15000 trur jeg er bra pris det. Haster litt for meg da..

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...