Torak Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Typisk idiot-amcarfan-tolkning av dette. Åpenbart vanskelig å innse fakta. Blir jeg eid av en 240 så går ikke jeg ut og sier at jeg ikke ville race og at det er urettferdig at bilen var trimma bare for at jeg ikke elsker 240. Jeg innrømmer tapet og ser at jeg kanskje skulle ha vært mindre kjepphøy... Helt enig, og greia er jo at det ikke er ofte en Lexus er sprita opp såpass at den herjer med am-cars. Er jo ikke akkurat tunernes favorittvalg:) Kan ikke gjemme bort at den gikk bra den Lexus'n der. Morsom film. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 har ikke sagt at den gikk dårlig heller jeg :) hehe likte det at bilen fløy lavt! hehe.. men, det jeg mener er, "dere" som skryter av å blåst en amcar.. "dere" blåser da en bil som er enten sliten og gammel, eller dønn stock! mens "dere" der igjen kjører noe som er sprita om et par hakk! da blir det litt feil å komme og si "hah, dere amcars kjører faen ikke så bra azza.. knuste deg jeg!!" skjønner? :) men som jeg sa, hadde han kjørt mot en tilsvarende trimma amcar, og ennå slått han.. da hadde han fått den "du slo en amcar" kudosen fra meg og! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Ufattelig kjedelig film da :P Men, ja.. Han akset bedre enn noen amcars, det er ikke å sette tvil på. Derimot, blir gaterace alltid litt "wildcard", da ikke alle tør å gutse så mye på offentlig vei, pga. de er glad i lommebok og/eller lappen sin. Tviler ikke på han akser bedre enn en del av de amcars, men noen av de, så man at de åpenbart ikke prøvde engang.. Jeg har ikke så mye peil på aks i lexus 300, samt den her var nok trimmet, etc. (ser det jo på det setet hans, at den må gå i 330km/t!) men, men.. If thats your bag of tea, drink it. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 har flere filmer av han der...tror nok det er mycket mer enn 380 hk i noen av de amcarene for i den lexusen er det ca 700.... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg