Gå til innhold

Dette varmer et Lexus-hjerte

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Typisk idiot-amcarfan-tolkning av dette. Åpenbart vanskelig å innse fakta. Blir jeg eid av en 240 så går ikke jeg ut og sier at jeg ikke ville race og at det er urettferdig at bilen var trimma bare for at jeg ikke elsker 240. Jeg innrømmer tapet og ser at jeg kanskje skulle ha vært mindre kjepphøy...

Helt enig, og greia er jo at det ikke er ofte en Lexus er sprita opp såpass at den herjer med am-cars. Er jo ikke akkurat tunernes favorittvalg:) Kan ikke gjemme bort at den gikk bra den Lexus'n der. Morsom film.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke sagt at den gikk dårlig heller jeg :) hehe

likte det at bilen fløy lavt! hehe..

men, det jeg mener er, "dere" som skryter av å blåst en amcar.. "dere" blåser da en bil som er enten sliten og gammel, eller dønn stock! mens "dere" der igjen kjører noe som er sprita om et par hakk! da blir det litt feil å komme og si "hah, dere amcars kjører faen ikke så bra azza.. knuste deg jeg!!" skjønner? :)

men som jeg sa, hadde han kjørt mot en tilsvarende trimma amcar, og ennå slått han.. da hadde han fått den "du slo en amcar" kudosen fra meg og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig kjedelig film da :P

Men, ja.. Han akset bedre enn noen amcars, det er ikke å sette tvil på.

Derimot, blir gaterace alltid litt "wildcard", da ikke alle tør å gutse så mye på offentlig vei, pga. de er glad i lommebok og/eller lappen sin.

Tviler ikke på han akser bedre enn en del av de amcars, men noen av de, så man at de åpenbart ikke prøvde engang.. Jeg har ikke så mye peil på aks i lexus 300, samt den her var nok trimmet, etc. (ser det jo på det setet hans, at den må gå i 330km/t!) men, men.. If thats your bag of tea, drink it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider