nicoloco Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 American "power" Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 beklager.. men klarer ikke å respektere folk som driver med ricer racing.. selv om de kjører samme bil som meg og enda værre er de som legger ut filmer Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 pøh! Alltid like moro å terge amcar-fantastene. Det er jo helt utrolig for en motorlyd mange av de bilene har. De fleste amcar-fanatikere sier jo som oftest at: "greit, du kjører fra meg på bane, men på rett strekning skal jeg whooppe deg".. ;) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 haha så kult.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bird T/A Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 pøh! Alltid like moro å terge amcar-fantastene. Det er jo helt utrolig for en motorlyd mange av de bilene har. De fleste amcar-fanatikere sier jo som oftest at: "greit, du kjører fra meg på bane, men på rett strekning skal jeg whooppe deg".. ;) Generalisering? nei. Det er LITT forskjell på om du spør eiere av bigblock monstre som Chevelle/Charger og svingbiler som 4gen Trans Am WS6/Corvette C5 (som du fikk se her) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 mosom film synes jeg! :)* han var nerd han som kjørte den i300 Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 tåpelig! kjører jo bare mot vanlige familiebiler jo.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 så nå ut som det gikk greit da.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bird T/A Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 tåpelig! kjører jo bare mot vanlige familiebiler jo.. Familiebiler? Er det bare jeg som lurer på hva du kjører, dersom F body'ene, Mustang Cobra og Corvette C5 er familiebiler?? :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Generalisering? nei. Det er LITT forskjell på om du spør eiere av bigblock monstre som Chevelle/Charger og svingbiler som 4gen Trans Am WS6/Corvette C5 (som du fikk se her) Jeg vet at jeg generaliserer litt for mye har. Ikke ta alle under en kamaksling, eller?! =) Jeg er vel ikke ute etter å statuere meg selv som en bilrasist, men jeg er litt lei av "240 er best", og "ricer" snakk... håper du skjønner! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 tåpelig! kjører jo bare mot vanlige familiebiler jo.. pliz! Kaller du en 2-dørs amerikaner en FAMILIEBIL? Du, han kjører en Lexus IS 300, det er vel skaperens syn på familiebil.... Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bird T/A Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Jeg vet at jeg generaliserer litt for mye har. Ikke ta alle under en kamaksling, eller?! =) Jeg er vel ikke ute etter å statuere meg selv som en bilrasist, men jeg er litt lei av "240 er best", og "ricer" snakk... håper du skjønner! :) Joa, japser har kanskje fått litt vel mye pepper i det siste på mediaforumet. (selv lo jeg non-stop i en uke for meg selv av han med "V-TAK":roll:presentasjonen av momentkurven hans var killer :pray ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 is300: vekt = lav hester = trimma mycket mycket mye! (tror ikke den var orginal akkurat!) race = var ikke mange "tut tut tut" jeg hørte der.. hehe amcar: (alle han kjørte mot!) vekt = mer enn is300 hester = fra 250 opp til ca 380 race = rart man blir fra kjørt når han sidnav gir gass når du selv bremser opp a? om han fyren der kjører race mot en like trimma domestic, på bane (sånn at man får det rett med tanke på starten!) og alike vel vinner.. greit.. da ska jeg si at han har gjort en bra jobb med bilen :) før det, nei.. er ikke vanskelig å ta stock cars med en trimma en :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 is300:vekt = lav hester = trimma mycket mycket mye! (tror ikke den var orginal akkurat!) race = var ikke mange "tut tut tut" jeg hørte der.. hehe amcar: (alle han kjørte mot!) vekt = mer enn is300 hester = fra 250 opp til ca 380 race = rart man blir fra kjørt når han sidnav gir gass når du selv bremser opp a? om han fyren der kjører race mot en like trimma domestic, på bane (sånn at man får det rett med tanke på starten!) og alike vel vinner.. greit.. da ska jeg si at han har gjort en bra jobb med bilen :) før det, nei.. er ikke vanskelig å ta stock cars med en trimma en :) hehe Typisk idiot-amcarfan-tolkning av dette. Åpenbart vanskelig å innse fakta. Blir jeg eid av en 240 så går ikke jeg ut og sier at jeg ikke ville race og at det er urettferdig at bilen var trimma bare for at jeg ikke elsker 240. Jeg innrømmer tapet og ser at jeg kanskje skulle ha vært mindre kjepphøy... Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 De går bra desse lexusene. men alikavell. den var NEPPE orginal... Men Det gikk bra.. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg