Mosk Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Tenkte eg sko slenge ud någen bilder av hva jeg bedriver dagene mine med, Dette er altså en golf 2 gti 8v 88 mod som har stått på en flyplass i 2 år siden han som haddan fekk ann isje gjennom eu kontroll. Når forrige eier kjøpte denne bilen fekk jeg raskt lyst på ann fordi den hadde golf rally interiør å synst bilen i seg sjøl var grom så når han sa at han skulle selge den så handla eg den hjemm Dette har jeg jort me bilen etter at jeg fekk den: Skiftet Alt av bremser/caliper/slanger/røyr/bremsekraftforsterker. Skiftet bærebruer framme med nye foringer/opphengskuler/bærekuler. Nye foringer i bagstell og helt nytt 60/60 senkesett men ska ha justerbart me tiden men fyst skilter å bruge bilen litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Komme mer bilder av koss bilen e nå,isje mye forskjeld men eg har revet ud alt inni å tørka opp vann,renst seter å gulvteppe,fått litt orden i ting å tang som hang å slang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Må jo åg få sei det då at speil å den leie eksosen ska byttast så fort eg får rå å eu kontrollen e ok :puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 ser jo ut som en pen bil det der! enig med speila da (hvem ekke det? ) :iconsm ellers..nydelig interriør, og jeg syns eksosen din kler bilen jeg. få guffa fangerene dine skikkelig og bytt speil så hjelper det seg kraftig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Har blitt jort en heilt del me bilen nå siden di bildene blei tatt så jeg legger inn nye bilder i kveld eller mårå Bare å komme med ka dokk syntes å ka så hadde blitt gudd på ann,bare kjekkt det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Eksosen:thumb Speila:hello: Gå amokk med gummifornyer/varmepistol/hårføner på fangerne så blir det betraktelig mye bedre skal du se. Og kanskje fjerne GTi på grillista og takvingen? Gti-leppe kunne også vært en idè. Eller kanskje VR6? Bilder av interiøret hadde jo også vært knall:) Ser så absolutt bra ut dette her, og kan nok bli en skikkelig pen Golf. Litt planer videre kunne også vært fint om du hadde skrevet (gjerne skrevet bokmål også, ikke dialekt da dette er litt "tunglest";)) Forresten, noen av bildene funker ikke. Og hvis du bruker IMG-linken på Photobucket så slipper du å bruke IMG-knappen på forumet her når du legger ut bilder. Da slipper du å få dobbelt opp med [/img]. Så ser det straks mer ryddig og pent ut:D Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Skriv Norsk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Enig med Housey her, brukte tid på å lese det du hadde skrevet... Men som sagt tidligere her, plastfornyer el lignende på fangerne, og fjerne de ekstralys brakettene, leppe under frontfangeren og noen felger så blir bilen din mye fetere.. kanskje mere senk også Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Ja det blir litt mye msn/sms skriving men skal prøve å bedre meg litt Kompemotive 7/5*16 Interiører satt sammen igjenn etter masse forbedringer med nye matter og etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSR Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Litt veldig OT, men ka betaler du i forikring på denne bilen?? GTI er vel generelt dyrt, sjølv med kun ansvar!?? Siter -Olsen- 93`Vectra ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 dette er jo bare 8v.. er vell ikke den dyreste og forsikre:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSR Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Okei, har ærlig nok aldri eigd ein GTI bil før, men har bere fått intrykk av at de e dyr uansett....har ein billig på hand som eg lurte på å kjøpa:)Forsikring styrer alt! Siter -Olsen- 93`Vectra ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Betale nesten det samme på alle andre biler som på gti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Videre planer med bilen blir å fjerne speil/eksos,få på nye felger,lakke motor rommet å sette i 16v motor Interiøret skal jeg ikke gjøre så mye med uten om å ha 7"skjerm i midtkonsollet og ha ps2 under med hanskerommet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 hvorfor fjerne fjerne speil/eksos Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg