Larsern_1988_ Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Hei. jeg har hørt på priser på toppakning på bilen min. mekonomen skal ha ca350 for den, biltema skal ha 599 for et helt sett! Det jeg lurer på er om det er lurt å kjøpe den fra biltema?(er det stor kvalitetsforskjell?) Er det noen som har erfaring med biltema pakninger? Siter Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 I teorien skal jo alle bildeler være produsert etter bilfabrikkens spesifikasjoner. Dvs bedre eller vertfall like god kvalitet. Jeg har ikke erfaring med biltema toppakninger men generelt leverer de holdbare saker så jeg ser ikke noen grunn til og ikke prøve hvertfall :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Er skeptisk til alt som har med biltema å gjøre jeg da men :) Kommer iallefall ann på hvilken motor d er. En sliten gammel 2liter m 100 hester er vel ikke d værste men du skjønner da vel tanken :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern_1988_ Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 kjenner en som monterte biltemaskiver på volvo'en sin. de var bortslitte etter 2mnd.'er(var vist en produksjonsfeil på døm) så jeg er litt skeptisk til biltema, men et komplett pakningssett til 2.0l doch koster 1800kr hos mekonomen, og biltema skal ha 599kr for sitt komplette sett..da sparer jeg ganske mye, men veit ikke hvor holdbart det er. Siter Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Men om den da rykker igjen er d nå mye arbeid og penger til liten nytte da :( Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 jeg monterte biltema toppakning på sierran min holdt i akkuratt en omgang på bilcrossbanen før bilen min stoppet på vei inn til depo Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 You get what you pay for ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern_1988_ Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 jeg monterte biltema toppakning på sierran min holdt i akkuratt en omgang på bilcrossbanen før bilen min stoppet på vei inn til depo såpass! har nå kjøpt den den pakka jeg da...er vel bedre å ha ei biltema pakning, enn det er å ha den rasserte. kan jo nesten ikke kjøre med vann i olja og forbrenningskammeret Siter Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 jeg kjøpte biltematoppakning til 142`n min og etter jeg hadde skifta og var ferdig til å kjøre begynte det å renne vann langs hele siden til toppen så jeg ville kjøpt noe annet en biltema. (skiftet til en annen biltemapakning som var ment for en nyere b20 motor og den var det ikke noe prob med men en skal være forsiktig med å kjøpe alt for mye billigvarer!) Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 akkurat når det gjelder toppakninger er det greit å kjøpe kvalitets varer... det er min erfaring Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg