TurboLeon Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Hei, bestefar min har hatt en Taunus siden den var ny i 1977 og er snart veteran. Etter at min bestefar gikk bort for noen måner siden har min bestemor vurdert og selge den. Bilen har gått 150 000 og er så godt som strøken... Lakken er helt fin, men har littegrann rust i hjulbuer. Er dette noe og ta vare på eller er det bare og selge ?? Er jo tross alt bare en eier og har ikke sett noen tilsvarende på markedet. Håper på gode svar! Mvh Andreas Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 dette er jo en gammel, god og klassisk bil. behold den, puss den opp og ha den i 2 år til. da koster det jo slikk og ingen ting for en slik bil! og makan til flott bil skal du lete lenge ette!! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Har tenkt på det, men har ikke noe sted og lagre den på... Kommer denne til å bli mer verdt med åra eller vil den ikke ha noen salgsverdi å gå etter ?? Mvh Andreas Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Si i fra. jeg tror jeg vet om en som vil beholde denne orginal... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Å hvor mye tror dere salgsverdien på denne er nå ?? Andreas Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 er det stv?? stian m Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Nei dette er en 2 dørs "coupe" ;) Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tømme Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 For guds skyld; ta vare på denne!!:respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Har desverre ikke noe sted og lagre denne og lurte derfor på hvor mye denne kan vere verdt nå ?? Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baleni Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 ta vare på bilen..jeg fikk akkorat en taunus 2liter gl av min bestefar samme modell som din 1977..behold den og ta vare på ;) skal værtfall jeg gjøre=P edit: leste du ikke hadde plass til den..vil tippe rundt 15-20lapper..ikke skyt vis jeg er helt på jorde Siter NÅ; Honda Accord 94 2.0L is x bil: VW golf 94 1.Strikk L(blåst motor) x bil: Ford taunus 77 2.0L (rammeskeiv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Og vist denne bli tatt vare på vil verdien stige eller ?? Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tømme Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Bilen vil nok holde seg i verdi så fremt den blir tatt vare på, og stige litt med tiden.. Men du kan jo sjekke litt om de har noen formening om det på denne siden; http://home.c2i.net/smoen/Taunusklubben/index.htm. Tipper også den er verdt ca 15000 - 20000 kr nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Det er jo grenser for hva du får igjen for denne bilen.. foreløpig er det ford M som liksom er taunusen folk flagger for (ivrig M entusiast selv). du får sjekke litt rundt og se hva andre tar for de.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 som eg sa tidlegare så har eg ikkje funnet noken tilsvarande, så er veldig usikker på akuratt hvor mye den er verdt... Andreas Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Jeg vet i allefall om en 77 2.3.. Men det betyr ikke at den er vanlig å se på veien.. ta vare på den, du... det er nok det beste valget.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg