Lars'1 Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Hei .. har nettopp "oppgradert" frå V40 - til V70/04 D5aut - bra fornøgd med det (bortsett frå prisen) .. skal ha service snart -- og med bakgrunn i at eg ikkje heilt stoler på alle små-sjekkane (diverse nivå / veske etc) har eg tenkt å be om skifte/justeringar etc... som eg ikkje klarer sjølv -- mitt spørsmål blir då: Kva skal/må Volvo-verkstedet "ta seg av" i denne samanheng... (PS eg er ingen bilmekker (lenger)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Hvor langt har bilen gått???????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars'1 Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Skal ha 80' service - (har gått eit år i Sveige/Importbil) - Strøken m/ Permashine lakkforsegler...(Titangrå) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Olje (6,5L) filter Dieselfilter Kupefilter Er mer å gjøre på service siden den er lakkbehandlet..... :fingers: Sorry med men måtte bare.... heyyou Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars'1 Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 ... men det eg eigenleg lurte på.. var dette med kontroll/justeringer av "motor" ... og kva det "inneber" .. og nødvendigheten med det. Kan ikkje koste 4500 spenn å utføre det du antyder ovanfor?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Sjekk av understell, foringer, stag, bremser dekk lufttrykk Feikoder og nulle servicelampe og vips:::: :magic service utført Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg