Gå til innhold

CDspillerens påvirkning på lydkvaliteten

Ranger emnet

Orion

Anbefalte innlegg

First off....jeg beklager at du tar slik på vei for at jeg ikke har samme syn på tinga som deg :)

Originally posted by Zetec

Tolk denne riktig, for her står det at hadde clarion hatt en bedre radiodel hadde den slått pioneer.

Ahh...Trouble is....Pioneer har aldri hatt bedre radio enn Claroin...period! :) Ask anyone...som har kjennskap til begge merker :)

Og ang. brente jordbaner, har jeg sagt noe annet enn at det er min feil? I såfall, hvor skrev jeg det?[/b]

Nei...men, vær så vennlig å ro deg ned to hakk :)

Poenget her er at det er stort sett bare amatører som tar utgangene sine pga alt for dårlig jording :) ...og jeg trodde faktisk at du var kommet over det stadiet...ser ihvertfall sånn ut på komponentvalgene dine...

Fiberoverføring, i form av optisk kabel fra spiller til av-master. ( Du trenger ikke poste noen flere kommentarer på hva fiber er osv osv)/B]

Hæ? Hva er det som plager deg?

Og siden lyden går optisk er det ikke noen strømkabler osv som har noen innvirkning på denne kabelen.[/b]

Vær så vennlig...glem at jeg spurte :)

Ett lite hint, det bærer preg av at du leser veldig fort gjennom postene før du svarer, leste ikke du feil her på en post tidligere ang bilradiospesialisten og bilstereospesialisten?/B]

Skal vi se....et lite hint til deg...kanskje det var med vilje?

Ta deg tid til å leste postene du skal svare på, så blir hvertfall

svarene riktig. [/b]

Faktisk så beklager jeg at jeg spurte om noe som helst, siden du tydeligvis ikke er kapabel til å holde en seriøs diskusjon gående :D

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

First off....jeg beklager at du tar slik på vei for at jeg ikke har samme syn på tinga som deg :)

Faktisk så beklager jeg at jeg spurte om noe som helst, siden du tydeligvis ikke er kapabel til å holde en seriøs diskusjon gående :D

@lpher

Skal jaggu si, du spurte mange spørsmål, jeg ga deg mange svar, men virker ikke som du ville ha svar likevel? :D

Men over til enda en sak igjen, ser at du har en av clarions toppserie i din bil, og da har du sikkert også en veldig bra radiodel på din, men jeg har hatt endel problemer med radioen til clarion, samma har også to kamerater som hadde samme spiller, jeg har nå pioneer som fungerer utmerket på radio og har derfor fått det for meg at den har en bedre radiodel enn den til clarion. Men det er jo noe jeg nesten hadde regnet med til den prisen. Mine clarion spillere har vært blandt de billige, fra 2000-4500kr.

Likte heller ikke pioneer noe særlig fram til jeg kjøpte den jeg har nå, pga god pris, og er fornøyd med kjøpet. Hadde mye heller kjøpt clarion hvis jeg hadde fått like god pris der. ;)

Men min erfaring er at pioneer har bedre radiodel enn clarion, selv om det nødvendigvis ikke er tilfellet hos alle :)

Kan jo være hvis jeg hadde valgt en pioneer i samme prisklasse som clarionspillerene jeg hadde, at den hadde dårligere radiodel ;)

Så må du jo ikke bli sur, du virka bare som en som skulle kverrulere på absolutt alle punkter, derfor jeg skrev det om fiber, siden du først skrev hva jeg mente med det ;)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jaggu si, du spurte mange spørsmål, jeg ga deg mange svar, men virker ikke som du ville ha svar likevel? :D

Fikk svarene til slutt :D

Men over til enda en sak igjen, ser at du har en av clarions toppserie i din bil, og da har du sikkert også en veldig bra radiodel på din, men jeg har hatt endel problemer med radioen til clarion, samma har også to kamerater som hadde samme spiller, jeg har nå pioneer som fungerer utmerket på radio og har derfor fått det for meg at den har en bedre radiodel enn den til clarion. Men det er jo noe jeg nesten hadde regnet med til den prisen. Mine clarion spillere har vært blandt de billige, fra 2000-4500kr.

Hmmm....i read you...men jeg skjønner det fremdeles ikke... :)

Vanligvis for folk som har Clarion og klager over dårlig radio er det stort sett antenna dems som er crap eller at kabelen har 'fått det' :) ...radiodelen i billige/dyrere clarion er nært besklektet...samma med pioneer også...i år har alle pioneer modeller D4Q tuner....som jeg dessverre ikke er særlig imponert over...heller tvert om...derfor denne komentaren :)

Likte heller ikke pioneer noe særlig fram til jeg kjøpte den jeg har nå, pga god pris, og er fornøyd med kjøpet. Hadde mye heller kjøpt clarion hvis jeg hadde fått like god pris der. ;)

Må innrømme at jeg ikke hadde altfor stor sans for Pioneer selv...inntil jeg teste den ny DEHP77MP....der har du en jæskla god 'lydspiller' til en ok penge :)

Men min erfaring er at pioneer har bedre radiodel enn clarion, selv om det nødvendigvis ikke er tilfellet hos alle :)

Kan jo være hvis jeg hadde valgt en pioneer i samme prisklasse som clarionspillerene jeg hadde, at den hadde dårligere radiodel ;)

Smaken/baken :)

Så må du jo ikke bli sur, du virka bare som en som skulle kverrulere på absolutt alle punkter, derfor jeg skrev det om fiber, siden du først skrev hva jeg mente med det ;)

I aint 'sur' you know... :) Ble litt provo da du svarte meg ganske så nedlatende ....noe som jeg foresten ikke fikk til å rime med di tidligere postene jeg har sett fra din side:)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider