Big_Al Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 jeg sto parkert ved siden av noen som sto og malt huset, da fløy det masse hvite prikker gjennom luften og ned på den røde bilen min. Åsen kan jeg fjerne de hvite prikkene?? jævlig irriterende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 meguairs selger noe som heter clay bar, skal visst fjerne maling. koster 160 kr av N0stra=) Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dramfjor Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Du kan prøve å polere bilen. Dette hjalp iallefall når jeg "malte" en bil med et uhell. Siter 1994 BMW 530i E34 (bruksbilen) 1989 BMW 325i Turbo E30 (banebil prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_GF Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Har vært borti flere slike biler på jobben. Vi har rubbet og polert til den store gullmedalje, men prikkene forsvinner ikke. Mulig du kan være heldig siden det nylig har skjedd, men ville prøvd fort som F*** og få det fjernet iallefall. Ellers lukter det hellakkering.... Har aldri forsøkt det produktet shibbyvolvo nevner. Er jo godt mulig det funker :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amatør1 Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Hvis det er oljemaling det er snakk om (og det er det vel, siden det er utendørsmaling) vil jeg tro at avfettingsmiddel med høyest mulig innhold av white spirit vil virke. Eller prøv ren white spirit. Dette er vel ofte oppgitt som rengjøringsmiddel av koster osv. på malingsspannene, og da vil jeg tro at dette skal løse det. Mazda_GF har nok rett i at dette bør gjøres fort som f, ellers vil flekkene sitte bedre. Oppdater oss gjerne på hvordan dette ender! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg