Gå til innhold

Frakt fra japan!

Ranger emnet


Keng

Anbefalte innlegg

takk! har snakket med dem i dag, de sa at å få frakt fra japan var vanvittig vanskelig da båtene alltid er fulle.... så jeg måtte vente til jeg fant noen i japan:(

 

ikke for og være slem, men hadde dte ikke vert lurt og sjekket ut dete FØR du kjøpte bil?:thumb

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo jeg har kjøpt av et export firma, mene han kunne send først i slutten av august!

så jeg tenkte kansje jeg kunne finne et annet firma selv som kunne sende litt tidligere.....

 

Er ofte langt ventetid. og sånn er det bare. normalt sett tar det fra 6 til 12 uker etter du har kjøpt bilen til du får den. I ekstreme tilfelle kan det gå opp til 16 - 20 uker.

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry! jeg leste feil! jeg har ikke noe frakte firma! trudde du mente hvem firma jeg kjøpte bilen fra i japan.

jeg er på jakt etter et firma bisquit, kan du hjelpe meg???

han jeg kjøpte bilen fra sier han kan shippe med 20" container for 256 000 JPY. cirka 13 000NOK, syns det var litt drøyt asss.

msn min: hokhang@hotmail.com om du kunne lagt meg til, ville satt stooor pris på om du kunne hjulpet meg litt, hørte at du var dyktig i rx7 import fra japan.

-=Honda Civic Coupe=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår