Elgen- Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Skikkelig pen bil:) Den kom seg også betraktelig når du fikk på den lista bak;) Hadde det vært min bil ville jeg hatt emblemet bak også, men den er skikkelig fin:D Ikke vurdert å sote mer? Sote rutene mener du? har fått tilbud på det så får se når jeg får litt penger til overs så kanskje.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 var som om jeg skulle gjort det selv :D strøken bil :thumb Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Skyline Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Har blitt nydelig i mine øyne ihvertfall. Eneste jeg ikke likte var at du hadde fjerna emblemet bak, og lakkert nyrene. Ellers veldig veldig fin. Enig der, men sykt nydelig bil :) *vil ha* Siter - BMW 320i e36 * Toyota Celica GTI 2.0 * VW Jetta 1,8 (gt) * Suzuki RMX * Honda PX * Nissan Maxima QX V6 * Volvo 320 (Traktor, fra 1964) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Nydelig valg av styling.. Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 takk takk folkens.. kommer mulig noen bilder i morgen om jeg rekker å få fikset de nye lysa mine :) spørs på jobben.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Pen bil, helt klart. Den lista var bak var et strålende valg! Liker at du har fjerna emblemene bak..ingenting er så fint som en clean look :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Pen bil, helt klart. Den lista var bak var et strålende valg! Liker at du har fjerna emblemene bak..ingenting er så fint som en clean look :) Takk. en av de få som liker emblemfjerningen.. :thumb Fikk ikke tatt noen bra bilder av bilen idag, men fikk ihvertfall montert et 6000k xenonkit i nærlysene.. blei porr :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 det ble pent nå med ny list bak. jeg liker også "clean look" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Takk. en av de få som liker emblemfjerningen.. :thumb Fikk ikke tatt noen bra bilder av bilen idag, men fikk ihvertfall montert et 6000k xenonkit i nærlysene.. blei porr :) Høres bra ut :thumb Du er fornøyd med lysene iallefall ??? Må få ut noen bilder av dem da ;) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Høres bra ut :thumb Du er fornøyd med lysene iallefall ??? Må få ut noen bilder av dem da ;) Jess.. er det, men må stilles så jeg når det blei mørkt igår.. skal prøve å få gjort det til uka.. så skal det tas noen bilder snart ja.. Var like lett å montere de som du sa audi_a41.8t! :thumb Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Har fått på 6000k xenonkitt.. blei meget bra, men trenger justering på lykta.. Ble bare et bilde som kunne brukes men dere ser da hvordan det blei. bra lys er behagelig.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Pen bil! :) Xenon er skikkelig behagelig ja.. Bare xenon på nærlys? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Pen bil! :) Xenon er skikkelig behagelig ja.. Bare xenon på nærlys? Takker... er bare i nærlys ja.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Lenge siden jeg har sett deg... hehe ser deg vel til sommeren :) vi må slå av en prat :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Dæven, du ligger noen hakk foran meg, men det er akkurat sånn jeg har sett for meg min egen... (no copying) Du har MEGET god smak emblemfjerningen så egentlig helt grei ut også.. =) Men de felgene dine? hvor har du satt kloa i dem, og hvor mye måtte du ut med? Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg