Satrixen Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Tenkte at det var på tide å få koblet opp denne saken.. Fikk av dekslene greit, og fikk fjerna den strømpa som går rundt den store kabel pakka. (Den går jo en liten pakka fra døra og inn i bilen som går "ned" mot gulvet. Også kommer det en del større kablpakke opp) Så fant jeg to stk kabler som jeg lurer på er det riktige, hvis noen har koblet opp ettermontert fjernstyrt sentrallås her, kan bekrefte det før jeg kutter de? Så på skjema til defa alarmen, der ble det brukt en rød/grønn og en blå/gul til sentrallåsen. Det jeg syntes er rart er at den rød/grønne har større tverrsnitt enn den andre.. Hmm.. http://www.defa.com/doc/12581.1077092498.CAN-XxMxG-VW-Golf-IV-600618-98.pdf Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Noen bilder for de som skjønner seg på det.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Står på defa siden at jeg skal bruke pin 4 og 24. pin 24 er grei, den er blå/ gul. Pin 4 skal være rød grønn ifølge skjema. Men pin4 i virkeligheten er grønn og gul.. OG det er flere grønne og gule under dæsjen så vet ikke hvem jeg skal bruke.. Er sikkert brukt samme farger i andre sett!! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 holder du på og montere alarm? Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Kan tenkes jeg ikke har helt rett nå, men må ikke alarm monteres av fagfolk for å få det godkjent opp mot forsikring osv? Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Kan tenkes jeg ikke har helt rett nå, men må ikke alarm monteres av fagfolk for å få det godkjent opp mot forsikring osv? Derfor jeg spurte! =) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Neida, monterer ikke alarm. Bare fjernstyrt sentrallås til bilen da min ikke har det orginalt! Uansett så er prosjektet nå avsluttet.. Etter å ha holdt på en god del gir jeg opp.. Ikke spesielt god den bruksanvisningen, og selv å ha prøvd andre metoder fikk jeg det ikke til. Fant fargene til motoren og koblet den innom den nye sentralenheten og fulgte skjema 3 (For de som fikk med seg starten). Ingenting skjedde.. Hører det klikker i sentralenheten, men ingentong skjer. Så da får jeg vel bare bruke nøkkelen manuelt da.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Jeg skal selv prøve så snart jeg får tid. Står øverst på lista nå.. For jævlig om det ikke skal gå da Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Beklager, men hvor mye måtte du betale for det? Har f*** ikke sentrallås selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carvin Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Beklager, men hvor mye måtte du betale for det? Har f*** ikke sentrallås selv. Jeg gadda ikke å begynne med dette selv, har en polo 6n. Betalte 2500 til 3000 for fjernstyrtsentrallås ,- hos bilradiospesialisten ferd montert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Fant denne siden, ta en titt der: http://search.epnet.com/login.aspx?a...ite=autorefctr username=fl2823 password=horn Ta en vilkårlig golf å finn diagrammet for door locks. Kanskje dette vil hjelpe deg Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg