LLH Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Selger min ca 1 år gamle 9851R til fordel for en 9855R. Kostet 3600kr ny. Fargen på knappene kan justeres mellom orange og grønn. mere info: http://www.alpine-europe.com/content/english/a582.det.CDA-9851R_CD--MP3--WMA-RECEIVER.htm noen som byr 1500? forutsetningen er at du bor en plass på hedemarken.. må ha pengene i handa førstkommende mandag... BTW: jeg har ikke mulghet for og levere/møtes før på lørdagen som kommer, pga av jeg er 420km unna bilen min.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Strøken, pent brukt??? 1500 inkl frakt? Dessuten må man ikke bo i hedmark, om jeg f.eks hadde overført penger til deg idag, hadde du hatt dem på konto onsdag/torsdag Er det 4 eller 2 volts utganger???? factory-installed system. It also has three 4V PreOuts for maximum power and minimum noise in the front, rear and subwoofer channels [Power Specifications] • 50W x 4 High Power Amplifier • 2V Pre Out • 3 PreOuts Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 pent brukt ja. Eneste som mangler er alpine logoen i høyre hjørnet på spilleren, det er et klistre merke. mener det er 2volts utganger. klart det kan over føres penger og sendes. synes bare det er så mye greiere og møtes, vis du er med meg på den tanke gangen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 pent brukt ja. Eneste som mangler er alpine logoen i høyre hjørnet på spilleren, det er et klistre merke. mener det er 2volts utganger. klart det kan over føres penger og sendes. synes bare det er så mye greiere og møtes, vis du er med meg på den tanke gangen.. Synd den hadde bare 2 volts da, det blir for lite for meg :S Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg