Kim_R Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Hei. Noen som vet om breiere skjærmer til G3 som er ferdig breddet? Tenker da på framskjærmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-Power Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Synd jeg har solgt mine da! (de var valset og sparklet) Tenker du på valset og sparklet? eller bredere? Siter 1988 Golf 2 CL 1.8 ¤solgt¤ 1993 Golf 3 GT 1.8 ¤solgt¤ 1997 Golf 3 VR6 2.8 ¤solgt¤ 2001 Golf 4 1.9 TDI PD 115HK¤solgt¤ 2001 Golf 4 1.9 TDI 150HK Chip-->185HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Synd jeg har solgt mine da! (de var valset og sparklet)Tenker du på valset og sparklet? eller bredere? Bare de er en del breiere enn org :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Hvorfor skal du bare ha breiere foran? Har bak kanskje? Eller tenker du på og lage en Golf 3 dragbil?:confused: Om du har litt kunnskap og erfaring med sveiseapperatet så er det ikke no problem å lage selv heller. Ellers så finnes det jo noen widebodykit til Golf 3, men dette koster jo selvsagt veldig mye. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Hvorfor skal du bare ha breiere foran? Har bak kanskje? Eller tenker du på og lage en Golf 3 dragbil?:confused: Om du har litt kunnskap og erfaring med sveiseapperatet så er det ikke no problem å lage selv heller. Ellers så finnes det jo noen widebodykit til Golf 3, men dette koster jo selvsagt veldig mye. Skal bli en Diesel drag maskin:p hha, neida. bak har jeg fått valset det ut men forran blei det for mye å valse. stikker 3,5.4cm utafor etter valsing:p Å kunnskap me sveiseapparat har jeg vel ikke men alle kan tuppelorte:p hvor finner jeg de kittene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Her fant jeg no greier=) http://www.czt.no/catalog/index.php?cPath=30_61_72_338_350 Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg